חדשות בארץ

תקווה חדשה: בנט בכיס של נתניהו; ימינה: גדעון – גנץ ממוחזר

מספר 2 בתקווה חדשה, חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון, תקפה את יו"ר ימינה נפתלי בנט והאשימה כי הוא מתואם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו "אפילו ברמת המסר". בימינה הגיבו כי גדעון סער הוא "גנץ ממוחזר"

בנט וסער, ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)בנט וסער, ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

מפלגות ימינה ותקווה חדשה ממשיכות להתכתש: חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון, מספר 2 בתקווה חדשה, תקפה הבוקר (רביעי) את יו"ר ימינה, נפתלי בנט. "אנחנו יודעים כבר באופן ברור שבנט בכיס של נתניהו", אמרה בריאיון לרדיו 103fm. "הוא מתואם איתו אפילו ברמת המסר".

דבריה של שאשא ביטון נאמרו בתגובה לריאיון שהעניק אמש בנט לחדשות 12, במהלכו אמר כי "יממה אחרי הבחירות, שליש ממפלגת העריקים של גדעון עורקת עוד פעם לביבי". היא דחתה על הסף דיווחים על חילוקי דעות קשים בתוך מפלגתה, ועל האפשרות לעריקות ממנה: "מי שמנסה לתת תיאורים כאלה הם שופרות מבית היוצר של נתניהו".

שאשא ביטון הוסיפה, כי "אם הנדל והאוזר היו רוצים את שלטון נתניהו, הם היו נותנים לו 61 בראשית הדרך ואולי גם עכשיו. הם לא עשו את זה. יש הסכם עם מפלגת דרך ארץ שהם לא יכולים להתפלג. אנחנו קבוצה מלוכדת, לא יהיו עריקים בתקווה חדשה".

בימינה הגיבו על דבריה של שאשא ביטון: "הסיבה שמפלגת העריקים של גדעון יורדת במנדט וחצי כל שבוע היא שברור לכולם שאחרי הבחירות חמישה מתוך עשרה חברי כנסת של גדעון יערקו לנתניהו כדי להקים עבורו ממשלה, בדיוק כפי שהאוזר, הנדל והילה שי-וזאן עשו לפני חצי שנה. גדעון הוא גנץ ממוחזר, הציבור בוחר בעשייה של בנט ולא באופורטוניזם של עריקי סער".

תגיות:ימינהבחירות 2021תקווה חדשה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה