חדשות בארץ

דיווח: שישה הרוגים בתקיפה ישראלית באזור דמשק

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית דיווחה, כי סוללות ההגנה האווירית של צבא סוריה הופעלו כדי להדוף תקיפה ישראלית באזור דמשק. מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם דיווח, כי שישה אזרחים לא-סורים נהרגו בתקיפה

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)
אא

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית סאנ"א דיווחה הלילה (שני), כי סוללות ההגנה האווירית של צבא סוריה הופעלו כדי להדוף תקיפה ישראלית באזור דמשק. מקור צבאי מסר לסאנ"א, כי התקיפה התרחשה בשעה 1:18, וכי "רוב הטילים" יורטו.

מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם, המזוהה עם האופוזיציה הסורית, דיווח כי שישה בני אדם בעלי אזרחות לא-סורית נהרגו בתקיפה. על פי הדיווח, היא כוונה נגד מחסני תחמושת וטילים של הכוחות האיראניים והמיליציות הנאמנות להם. בין היעדים שהותקפו – בסיס הדיוויזיה הרביעית של צבא סוריה, סמוך לכביש ביירות-דמשק הישן; בסיס הדיוויזיה הראשונה של הצבא באזור אל-כיסווה, ומטרות נוספות ממערב לדמשק.

חיל האוויר החל אתמול בתרגיל במתכונת פתע בזירה הצפונית. התרגיל, המכונה "ורד הגליל", נערך בהנחיית מפקד החיל, אלוף עמיקם נורקין, והוא נועד לשיפור מוכנות חיל האוויר ללחימה בגזרה.

התרגיל מדמה תרחישי לחימה בזירה הצפונית. הוא יתרגל את כלל מערכי חיל האוויר במשימות הליבה של החיל, ובהן שמירה על עליונות אווירית, הגנת שמי המדינה, וכן משימות תקיפה ואיסוף מודיעין. בתרגיל ייבחנו תהליכי תכנון ושליטה וביצוע, וכן יכולות לוגיסטיות וטכנולוגיות מקצה לקצה, תוך שימת דגש על שמירת חופש הפעולה האווירי ורציפות תפקודית מלאה.

דובר צה"ל מסר, כי החל משעות הצהריים תורגש ברחבי הארץ תנועה ערה של כלי טיס, מטוסים ומסוקים, וכן יישמעו הדי פיצוצים במרחב. התרגיל צפוי להסתיים ביום רביעי.

תגיות:סוריהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה