חדשות בריאות

הלל יפה: שיפור ניכר במצבן של שתי יולדות שנדבקו בקורונה

בית החולים הלל יפה עדכן, כי חל שיפור ניכר במצבן של שתי חולות קורונה שיולדו בניתוח חירום קיסרי ואושפזו במצב קשה. אחת מהן צפויה להשתחרר לביתה בקרוב

(אילוסטרציה: שאטרסטוק)(אילוסטרציה: שאטרסטוק)
אא

במצבן של שתי היולדות שחלו בקורונה, ואושפזו לפני כשבוע בבית החולים הלל יפה בחדרה במצב קשה, חל שיפור ניכר. מבית החולים נמסר, כי אחת מהן תשוחרר לביתה בקרוב, בעוד השנייה נמצאת בהכרה ומתקשרת עם הצוות במחלקה.

כזכור, הצוות הרפואי נאלץ ליילד את השתיים בניתוח חירום קיסרי, והתינוקות אושפזו במצב טוב בפגייה. במהלך השבוע חל שיפור במצבן של שתי היולדות. אחת מהן, גלית יעקובוב, בת 30 מפרדס חנה-כרכור, צפויה כאמור להשתחרר לביתה בקרוב. מצבה של היולדת השנייה מוגדר עדיין קשה אך יציב. אישה נוספת בהיריון, שאושפזה במצב בינוני, שוחררה לביתה בסוף השבוע במצב טוב.

יעקובוב, שכבר עומדת על רגליה, שוחחה היום (ראשון) עם ד"ר טטיאנה מיכאלוב, מנהלת המחלקה לזיהומיות א' בבית החולים. "קיבלתי טיפול מסור מכל אנשי הצוות, הם חיזקו אותי ועודדו אותי", אמרה. "המחלקה עשתה מעל ומעבר כדי שאתאושש ואחזור הביתה. צוות הפגייה גם הוא טרח לתעד ולצלם לי את התינוקת שלי ולשלוח לי תמונות כל העת, כולל עדכון על מצבה. מדהימים אחד אחד. תודה גדולה לכולם".

ד"ר מיכאלוב אמרה: "אנחנו שמחים על שחרורה של יעקובוב, ומאחלים לה שתשמח בצאצאית החדשה שנוספה למשפחה". היא ציינה כי העובדה שגיל המתאשפזים יורד אינה מסמנת טובות, וקראה לציבור להמשיך להתחסן ולהמשיך לשמור על כללי הריחוק החברתי כדי שניתן יהיה לחזור לשגרה.

נכון להיום, בהלל יפה מאושפזים 67 בני אדם במחלקות הקורונה. 38 חולים נמצאים במצב קשה, ביניהם שלושה מונשמים ובמצב קריטי. כחמישית מהמאושפזים הינם בגילאי 50 ומטה.

תגיות:נגיף הקורונהבית החולים הלל יפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה