חדשות בריאות

ריגשה את הרשת: "חשבתי ששני החרדים הללו נדבקו בהלוויה המונית. בכיתי כשטעיתי"

פוסט מדהים של תושבת שדרות בשם מיטל גלאור, שפורסם ברשתות החברתיות - עשה בהן שמות, לא בכדי

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בפוסט חולקת גלאור את החוויות שאיתן חזרה ממחלקת הקורונה, לאחר שהלכה לבקר את אביה שמאושפז שם. "בהתחלה, כשלבשתי את חליפת המגן, כמעט נחנקתי", היא מתארת. "הרגשתי כלואה בתוך כובע ועוד כובע, סרבל, נעליים, מסיכות, משקף מגן. היה לי חם וקשה, אבל המטרה – לראות את אבא לכמה דקות – הייתה כל כך חשובה שהצלחתי להתגבר".

גלאור כותבת על התודה שהיא רוחשת כלפי הצוותים הרפואיים, שעוברים את זה כל יום. "פתאום קלטתי כמה תודה צריך לחוש כלפי הצוותים הרפואיים שעובדים כך במסירות נפש, הרבה יותר מכמה רגעים, ולא עבור אבא שלהם אלא עבור ההורים של כולנו. האם הקדשתי רגע של מחשבה לתנאי העבודה שלהם, כבר כמעט שנה?".

בנקודה זו מתארת גלאור סיטואציה שהביאה אותה לבכי ובושה. "כשחיכינו בחוץ, עמדו לידי גבר ואישה חרדים, ממוגנים", היא כותבת. "נרתעתי מהם. 'נו, בטח', אמרתי לעצמי, 'הם הלכו להלוויה המונית ונדבקו, מה הפלא?'.

אבל כשהקשבתי לשיחה ביניהם הבנתי שהם שני מתנדבים שעזבו הכול ובאו לעזור מרצונם הטוב. הם חילקו ביניהם את שמות החולים, והביאו קרואסונים חמים לחולה שביקש זאת במיוחד. התחלתי לבכות. הם לא הבינו מה קרה לי, והתחלתי לספר כמה טעיתי בהם, ושבאתי לבקר את אבי המאושפז. האישה הרגיעה אותי ואמרה שהיא הייתה השבוע ליד אבא ועודדה אותו.

"מזיעה ובקושי נושמת, התחלתי להתבייש בעצמי. להתבייש באדישות שלי עד היום כלפי הצוותים הרפואיים, להתבייש בסטריאוטיפים שלי כלפי אותו זוג. הרהורי תשובה מיוחדים עברו עליי הלילה, בתוך חליפת המגן. הלוואי שהקורונה תחולל גם בנו מוטציה, של שינוי לטובה. שיהיו הדברים לרפואת אבי, משה בן רחל, בתוך שאר חולי ישראל", היא מסכמת.

תגיות:בושהחרדיםפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה