חדשות בארץ

עומר ינקלביץ’: לא אתמודד בבחירות הקרובות לכנסת

שרת התפוצות עומר ינקלביץ' הודיעה ליו"ר כחול לבן, בני גנץ, כי לא תתמודד בבחירות הקרובות לכנסת: "מודה לו על על האמון וההזדמנות, ועל הזכות הגדולה לכהן בממשלה כשרה החרדית הראשונה". גנץ: "אני מתכוון להמשיך"

גנץ (צילום: David Cohen/Flash90)גנץ (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

שרת התפוצות עומר ינקלביץ' הודיעה היום (שלישי), כי לא תתמודד בבחירות הקרובות לכנסת ה-24. בפוסט שפרסמה בפייסבוק, כתבה ינקלביץ' כי מסרה אתמול על החלטתה ליו"ר כחול לבן, בני גנץ.

"מאז הקמת 'חוסן לישראל' עברנו דרך ארוכה ומאתגרת", כתבה ינקלביץ'. "בראשית דרכי במפלגה, הזדהיתי עם החזון המאחד והמכיל שהציג בני גנץ. חזון של מפלגת מרכז ממלכתית, במסגרתה יושבים יחדיו אנשי ימין ואנשי שמאל, דתיים וחילונים, בני מיעוטים, ולצידם גם, בפעם הראשונה, נציגה חרדית".

"'הבשורה החברתית בעצם הקמת המפלגה ובתמהיל שלה הייתה משמעותית עבור החברה הישראלית. לא תמיד היה לי קל עם דרכה, אך ניסיתי לחתור להסכמות, למצוא את הצד החיובי ולפעול במסגרת תפקידי, לקדם עשייה משמעותית, בייחוד למען קידום נשים ומיעוטים".

ינקלביץ' ציינה כי שילמה "מחיר כבד" באופן אישי על פעילותה הפוליטית: ''הופצו עליי שקרים חסרי כל בסיס. אולם בחרתי להתעלם ממסע ההכפשות ולהתמקד בעשייה ובשליחות ציבורית אמיתית, ולא לעסוק בתככים וחיסולי חשבונות, מתוך תקווה שדרכם של הבאות והבאים אחריי תהיה קלה יותר".

"לפני כחודש, הרגשתי קושי גובר והולך", הוסיפה ינקלביץ'. "הודעתי כבר אז ליו"ר המפלגה שאין בכוונתי להתמודד בבחירות הבאות, אך בני גנץ ביקש ממני לשקול זאת שוב. לאחר התלבטויות הודעתי אמש על החלטתי הסופית. אני מוקירה ומעריכה מאוד את יו"ר המפלגה בני גנץ. בני הוביל באומץ בשורה של אחדות, של יושרה ושל שילוב נשים ומגזרים שונים במיינסטרים הישראלי. אנחנו צריכים אנשים ראויים וישרים כמוהו בהנהגה, שהדאגה לאזרחי ישראל נמצאת לנגד עיניהם. אני מודה לו על האמון וההזדמנות, ועל הזכות הגדולה לכהן בממשלה כשרה החרדית הראשונה".

למרות ההתפוררות המתמשכת של כחול לבן והתנדנדותה בסקרים על סף אחוז החסימה, גנץ הבהיר אתמול כי אינו פורש מהמרוץ: "אני מתכוון להמשיך", אמר בריאיון לחדשות 13. "אני מייצג ציבור רחב שהולך וגדל לאט. בסופו של דבר, נהיה המפלגה המשפיעה בישראל. אני ממשיך לצמוח ולהתקדם. אני רואה את סקרי העומק שלי ואת היציבות של המנדטים. אני משוכנע שאנשים יבינו, שבסופו של דבר אני נאבק בתוך הממשלה על מנת להבטיח התנהלות שפויה".

"אני אדם אחראי ולא אסכן כלום", הוסיף גנץ בתשובה לשאלה האם ימשיך בהתמודדותו הפוליטית גם במחיר של איבוד קולות אפשרי עבור מחנה המרכז-שמאל: "אני לא חושב שאני נמצא בסיטואציה הזו. אני ממשיך ישר, אנשים יבואו אחריי, אתם תראו שזה יצמח".

תגיות:בני גנץכחול לבןעומר ינקלביץ'בחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה