מעניין

מרגש: ישראלית פגשה אדם שגנב בסופר, ושילמה על המוצרים שלו - "שלא יתבייש"

בשבוע שעבר ריגשה מארי זויטיאשוילי צבי גולשים רבים, כאשר פרסמה פוסט על מקרה שאירע לה, בעת שערכה קניות בסופר. "בעודי בוחרת מוצרים, פתאום ראיתי איש מבוגר שמכניס משהו לתוך המעיל שלו. זה נראה לי ממש מוזר, והמשכתי ללכת אחריו בסופר", היא מספרת

אא

בשבוע שעבר ריגשה מארי זויטיאשוילי צבי גולשים רבים, כאשר פרסמה פוסט על מקרה שאירע לה, בעת שערכה קניות בסופר. "בעודי בוחרת מוצרים, פתאום ראיתי איש מבוגר שמכניס משהו לתוך המעיל שלו. זה נראה לי ממש מוזר, והמשכתי ללכת אחריו בסופר", היא משחזרת. 

לדבריה, האיש לקח עוד ועוד מוצרים שאותם הכניס למעיל ואז זה היכה בה: "ממה שהצלחתי להבין - האדם שמולי גונב. הוא נראה ממש לחוץ והסתכל לכל עבר לפני שמילא את המעיל שלו בעוד חבילת פסטה, וטונה, קוטג' וכל מיני דברים. אני רואה את זה מול העיניים, וגם מתחילה להילחץ. מיליון מחשבות עולות לי בראש, האם להתערב? האם לעמוד מהצד ולראות אותו מושפל?".

בינתיים הלך ה'גנב' למקרר הנקניקים ולקח חבילה של נקניקיות, אבל כשהוא דחף אותה למעיל - נפלה לו חבילת מרגרינה. "ראיתי אותו מסתכל עליה ומנסה להבין איך הוא מתכופף לקחת אותה בלי שייפלו ממנו שאר המוצרים, אז ניגשתי אליו והרמתי את המרגרינה. המבטים שלנו נפגשו, וראיתי אותו מזיע ומפוחד. אמרתי לו: 'בבקשה אדוני, נפל לך', הוא אמר 'תודה רבה' והסתובב".

בשלב הזה ה'גנב' התרחק ממנה והתחיל ללכת לכיוון היציאה מהסופר. "פה כבר נפל לי הלב, והחלטתי שאני לא נותנת לו לעבור את הבושה הזאת של להיתפס בשביל אוכל. ניגשתי אליו ואמרתי לו: 'ראיתי שהמעיל שלך מלא במוצרים מהסופר, ואני מאמינה בלב שלם שאין לך איך לשלם על זה'. הבנאדם נחנק והתחיל לגמגם. אמרתי לו שהסופר מלא במצלמות וחבל שיסתבך וגם יחזור הביתה בלי אוכל. שכנעתי אותו שירוקן את כל המעיל לעגלה שלי, ושנלך ביחד לקופה ואני אשלם על הקנייה שלו. הוא ממש התבייש, העיניים שלו התמלאו בדמעות אבל כנראה שבאמת לא הייתה לו ברירה".

מארי ממשיכה ומספרת על הרגע שבו הוא עמד ורוקן את כל המעיל אל תוך העגלה, רגע שהותיר את מארי במבוכה. "הייתי בהלם לראות שבאמת הוא לקח מוצרים הכי בסיסיים רק כדי לא לרעוב. אמרתי לו שיבוא איתי רגע למחלקת הבשרים, ושאלתי מה הם אוכלים בבית. הוא התעקש שאין צורך, ואני התעקשתי יותר. בסוףו קנינו קנייה שלא תבייש אותו בביתו, ניגשנו לקופה, שילמתי ויצאנו".

בחוץ סיפר לה האיש שהוא ואשתו הורים לילדים מתבגרים, ושניהם בחל"ת קרוב לשנה. "הוא אמר לי שהוא לא הצליח לקבל שום משרה גם בגלל גילו, וגם בגלל שאינו יכול לעמוד שעות מרובות על הרגליים. החלפנו טלפונים, וביקשתי ממנו שלא ינסה את זה יותר, ושתמיד יתקשר אליי ואעשה הכל כדי לעזור לו. למה אני מספרת את זה לכם? כי יש כל כך הרבה אנשים שבתוך שנה איבדו את כבודם, כספם וכל מה שהיה להם בגלל המצב. אני לא מיליונרית וגם אני נפגעתי מאוד מהקורונה - מביטול אירועים ועד קיצוץ בהזמנות - כי לאנשים פשוט אין כסף. אני מבקשת שמהמעט שיש לכם תנסו לחלוק, תנסו להביט ותצליחו לראות את הקושי ואת הנזקקות.היא מקיפה אותנו, וזה יום אחד עלול לקרות גם לנו. ואהבת לרעך כמוך באהבת חינם", היא מסכמת. 

ומה יש לכם לומר לאישה הנפלאה הזו?

תגיות:גנבקנייהסופרמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה