חדשות בריאות

לצחוק או לבכות? התיירים לא עטו מסכה, ואולצו לעשות 50 שכיבות סמיכה ברחוב

משטרת האי באלי שבאינדונזיה מצאה דרך ייחודית לאכוף את החוק: עונשים בצורה של שכיבות סמיכה למי שנתפס ללא מסכה או עם מסכה חלקית, ולא מוכן לשלם קנס כספי. בסרטון שהועלה לרשתות החברתיות לאחרונה - תועדו עשרות תיירים מבצעים 50 שכיבות סמיכה לעיני כל

אא

משטרת האי באלי שבאינדונזיה מצאה דרך ייחודית לאכוף את החוק: עונשים בצורה של שכיבות סמיכה למי שנתפס ללא מסכה או עם מסכה חלקית, ולא מוכן לשלם קנס כספי. 

הרשויות המקומיות הטילו את העונש הזה לאחר שתיירים רבים סירבו לשלם את הקנס הכספי במקרים מעין אלו, שעומד על 100,000 רופי אינדונזי - ששווה ערך לשבעה דולרים בלבד.  

לאחרונה עלה לרשתות החברתיות סרטון שבו נראים עשרות תיירים שנתפסו במרחב הציבורי ללא מסכה - כשהם כורעים על הכביש באי, ומאולצים לבצע שכיבות סמיכה רבות, או ליתר דיוק: 50 שכיבות סמיכה למי שהיה ללא מסכה כלל, ו-15 שכיבות סמיכה למי שהמסכה שלו כיסתה רק את הפה. 

לדברי גוסטי אגונג סוריאנגרה - קצין משטרה מבאלי, 90 אחוזים מהאנשים שנתפסים ללא מסכות כלל או עם מסכות חלקיות על פניהם הם תיירים. "הם תמיד טוענים שהם לא מכירים את החוק, אבל זה לא הגיוני כי החוק הזה נוהג בכל מדינה מאז פרוץ הקורונה. אחר כך הם טוענים שהם שכחו לעטות אותה או שהמסכה פגומה ורטובה. תירוצים יש לרוב".

אינדונזיה היא אחת המדינות שבה התפרצות הקורונה פגעה בצורה קשה: 27,203 מקרי מוות דווחו עד כה מהנגיף, ומספרי ההדבקה עומדים על 951,651 בני אדם. 

צפו בתמונות שהועלו לרשתות החברתיות:

תגיות:עונשתייריםמסכהשכיבות סמיכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה