מעניין

הרצחת וגם ירשת? פרץ לבית וחי בעליית הגג, בזמן שהמשפחה בבית

לאחרונה סערו הרשתות החברתיות בעיר רוקהמפטון שבאוסטרליה, בעקבות מקרה הזוי ביותר של פורץ שהחליט 'להשתקע' בעליית הגג של הבית שאותו פרץ

בעלת הבית מצביעה על הפתח לעליית הגג, שבו חי הפורץ במשך שבועייםבעלת הבית מצביעה על הפתח לעליית הגג, שבו חי הפורץ במשך שבועיים
אא

במשך שבועות רבים חשדה מוניקה גרין תושבת העיר רוקהמפטון שבאוסטרליה, כי משהו מוזר מתרחש מתחת לאפה. "חפצים החלו לזוז מהמקום שבו השארתי אותם בפעם האחרונה, ואף אחד לא האמין לי שזה מה שגיליתי. לפעמים אפילו אני לא האמנתי לעצמי, וחשבתי שאני הוזה. כל כך הרבה דברים שקרו בתוך הבית, קרו בצורה שהיא חסרת כל היגיון".

את המילים הללו אמרה גרין לאחר שביום שני האחרון החליטה לערב את משטרת העיר בחששותיה. "היא סיפרה לנו שהיא חזרה מהביקור אצל הרופא ואיך שהיא נכנסה הביתה היא גילתה שהמזגן דולק. היא סיפרה לנו שהיא זוכרת שהיא כיבתה אותו לפני שיצאה. היא גם סיפרה שהדלת האחורית הייתה פתוחה לרווחה, ועל הדלפק במטבח הייתה צלחת עם מנת אוכל לא גמורה".

השוטרים פתחו בסריקה בבית ומסביבו, ואז התגלתה האמת המפחידה: "גילינו שאדם זר פרץ לביתה לפני שבועיים, ופשוט החליט להישאר לגור בעליית הגג שלה", סיפרו השוטרים בתקשורת. 

בראיון לחדשות Courier Mail אמרה גרין כי היא הרגישה מחוללת. "אני שמחה שסוף סוף יצאה האמת לאור. זה מרגיש לי כאילו פלשו למרחב האישי שלי ואני המומה, מבועתת ומפוחדת. יש לי כל כך הרבה שאלות שרצות לי עכשיו בראש: מה הוא עשה בבית שלי כשלא הייתי פה? האם הוא ניסה לפגוע בי או בילדיי? גם כשהחלפתי את המנעול של הבית, הוא הצליח להשיג את המפתח ולהמשיך לחיות בבית שלי כאילו כלום. מאז המקרה אני רועדת מכל תזוזה קטנה, ומוודאת כמה פעמים ביום שהדלת נעולה ושאף אחד לא נמצא בבית חוץ מאיתנו".

הפורץ נלקח לחקירה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. 

תגיות:ביתפריצהפורץעליית הגג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה