חדשות בארץ

אביו של יהודה משי זהב הלך לעולמו

הרב מנחם מנדל משי זהב, אביו של יו"ר זק"א יהודה משי זהב, נפטר במהלך השבת. אמו של יו"ר זק"א נפטרה בתחילת השבוע מנגיף הקורונה, ובחודש שעבר נפטר אחיו ממחלה קשה

  • י' שבט התשפ"א
יהודה משי זהב ואביו (התמונה - באדיבות המשפחה)יהודה משי זהב ואביו (התמונה - באדיבות המשפחה)
אא

הרב מנחם מנדל משי זהב, אביו של יו"ר זק"א יהודה משי זהב, הלך השבת לעולמו והוא בן 83. האב פונה אתמול בבוקר לבית החולים הדסה עין כרם לאחר שהתמוטט בביתו ואיבד את הכרתו. הוא יובא הערב למנוחות בבית העלמין בהר הזיתים בירושלים.

בתחילת השבוע נפטרה רעייתו של משי זהב, שרה זיסל, לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה. בנה, משה ז"ל, נפטר בחודש שעבר לאחר מחלה קשה.

"עלה המוות בחלוננו", כתב יו"ר זק"א לאחר צאת השבת. "שבר על שבר על שבר הושברנו, מכה אחר מכה. אחי הצעיר משה ז"ל, אמי מורתי ז"ל ועכשיו אבי מורי ז"ל. כל זה בתוך שלושים יום. גדול כים שברנו, מי ירפא לנו?".

"ריבונו של עולם, אני יודע שאתה מעמיד אותנו בניסיון, ניסיון קשה וכואב. אוי, כמה כואב", הוסיף משי זהב. "אבל אני מבטיח לך שאפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה, בוודאי גם שם נמצא ה' יתברך. כי אני יודע שכשאבא נותן מכות זה רק מאהבה. אמשיך לאהוב אותך בכל לבבי, בכל נפשי ובכל מאודי. ללכת בדרך התורה והמצוות, להגביר פעלים במעשי החסד והרחמים, כפי שחינכו אותי הורי היקרים ז"ל. הנאהבים והנעימים שבחייהם ובמותם לא נפרדו. שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד".

ארגון זק"א פרסם הודעת אבל על מותו של הרב משי זהב: "בחייהם ובמותם לא נפרדו. משפחת זק''א משתתפת באבלו הכבד והכאוב של יו''ר הארגון יהודה משי זהב, בפטירת אביו הרב מנחם מנדל ז''ל, תוך ימי השבעה על אמו מרת שרה זיסל ע''ה. במעשיך הגדולים תנוחם ולא תדע עוד צער".

תגיות:יהודה משי זהבנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה