חדשות בארץ

בני בגין הודיע על הצטרפותו למפלגתו של גדעון סער

השר לשעבר בני בגין הודיע על הצטרפותו לרשימת תקווה חדשה לכנסת ה-24: "על כל אחד מוטלת החובה להביא לחילופי ממשל". הליכוד: "לא משנה את מי סער יצרף לרשימה שלו – לגדעון אין ממשלה בלי לפיד ויתר השמאל"

בגין (צילום מסך, סרטון תקווה חדשה)בגין (צילום מסך, סרטון תקווה חדשה)
אא

השר לשעבר בני בגין הודיע היום (חמישי) על הצטרפותו למפלגת תקווה חדשה בראשותו של גדעון סער.

בהודעה מצולמת משותפת שפרסם עם סער, אמר בגין: "בשנים האחרונות, ובייחוד בשנה האחרונה, אנחנו עדים לתופעה מוזרה ומסוכנת. דווקא מן הממשלה יוצאות התקפות חריפות, גסות, נגד מוסדות השלטון המרכזיים במדינת ישראל, המוסדות הממלכתיים שלנו. את התופעה הזו צריך להפסיק, והדרך להפסיק אותה היא באמצעות החלפת הממשלה".

"לכן שמחתי כאשר חברי גדעון החליט לצאת לצעד הנועז הזה, להקים מסגרת פוליטית חדשה כדי להביא להחלפת השלטון", הוסיף בגין. "יש לנו הזדמנות לעשות את זאת בבחירות הקרובות, ועל כל אחד מוטלת החובה להשתתף במאמץ הזה ולהביא לחילופי ממשל בישראל".

סער אמר כי "את בני בגין לא צורך להציג. בני יהיה כוח חשוב במערכה על עתיד המדינה ובשמירה על ערכיה. חשוב שישראל תוכל להנות מנסיונו העשיר, מתבונתו, שיקול דעתו ומהערכים שהוא מייצג".

בליכוד מסרו בתגובה, כי "לא משנה את מי סער יצרף לרשימה שלו – התמונה ברורה: לגדעון אין ממשלה בלי לפיד ויתר השמאל. רק הליכוד יקים ממשלת ימין על מלא".

יו"ר סיעת הליכוד, חבר הכנסת מיקי זוהר, הוסיף: "אין ספק, הצטרפותו של בני בגין תבטיח את התיקון הדרוש במערכת במשפט. או שלא. מצפים בכליון עיניים להצטרפותו של מרידור כדי להשלים את המשימה החשובה לחולל את המהפכה הדרושה במערכת המשפט. סלחו לי על הציניות, אבל זה פשוט מתבקש".

תגיות:גדעון סערהליכודבני בגיןבחירות 2021תקווה חדשה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה