חדשות בארץ

זעזוע: שני בתי כנסת בפתח תקווה נפרצו, ספרי התורה חוללו

האלמונים שפרצו לבתי הכנסת לא הסתפקו בגניבת כלי כסף וכסף מקופות הצדקה, אלא ביזו את ספרי התורה והשליכו אותם לארץ. חבר הכנסת משה ארבל: "המראות הקשים מזכירים ימים אפלים בהיסטוריה"

  • ה' שבט התשפ"א
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

שני בתי כנסת נפרצו הלילה (שני) בפתח תקווה. הפורצים חיללו את בתי הכנסת, ביזו את ספרי התורה והשליכו אותם לרצפה, וגנבו כלי כסף וכסף מקופות הצדקה. המשטרה פתחה בחקירה.

ראש העיר פתח תקווה, רמי גרינברג, הביע זעזוע מהמראות הקשים בבתי הכנסת "אהבת דניאל" ו"חן הצפון", הממוקמים ברחוב שלומציון המלכה, סמוך לצומת סגולה: "הפורצים לא הגיעו לסיפוק מלקיחת הממון, אלא גם ביזו ספרי תורה. מעשה כזה לא יכול לעבור לסדר היום, ועל כן גורמי הביטחון בעיריית פתח תקווה יחד עם המשטרה יעשו כל שניתן כדי להביא את הפורצים הנאלחים לדין".

חבר הכנסת משה ארבל (ש"ס), המתגורר בפתח תקווה, אמר: "המראות הקשים משכונת חן הצפון בפתח תקוה מזכירים ימים אפלים בהיסטוריה. אני סמוך ובטוח כי רשויות אכיפת החוק יעשו הכל בכדי לשים את ידם על הפורעים הארורים שביזו את כבוד התורה".

ראש המועצה הדתית בעיר, ראובן יוסופוב, אמר כי "כל הקווים האדומים נחצו. הלילה נפרצו שני בתי כנסת בעיר, נחשפנו למראות מזעזעים. כואב שזה קורה כאן בארץ ישראל. כולי תקווה שגורמי האכיפה ישימו ידם על מחללי בתי הכנסת. ראש העיר רמי גרינברג והמועצה הדתית בראשותי ידאגו כבר היום לסייע ככל שניתן בשיקום וסיוע לקהילות ולגבאים ככל שניתן".

תגיות:ספר תורהבית כנסת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה