חדשות בארץ

דיווחים בסוריה: ישראל תקפה יעדים צבאיים סמוך לגבול עם עיראק

סוכנות הידיעות הסורית סאנ"א דיווחה, כי חיל האוויר הישראלי תקף מטרות בעיר דיר א-זור ובאזור אל-בוכמאל שבמזרח המדינה. מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם טען, כי בתקיפה נהרגו חמישה חיילים סוריים ו-11 אנשי מיליציות זרים

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 9:31)

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית סאנ"א דיווחה הלילה (רביעי), כי חיל האוויר הישראלי תקף מטרות צבאיות בעיר דיר א-זור ובאזור אל-בוכמאל שבמזרח המדינה, סמוך לגבול עם עיראק.

מקור צבאי סורי מסר לסוכנות, כי התקיפה התרחשה בשעה 01:10. בדיווח לא צוין האם ישנם נפגעים או האם נגרם נזק. מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם, המזוהה עם האופוזיציה הסורית, דיווח כי התקיפה כוונה נגד 18 יעדים לפחות, שכללו בסיסים, מחסני נשק ותחמושת ועמדות של הכוחות האיראניים, חיזבאללה והמיליציות הפרו-איראניות. בדיווח של המרכז נטען, כי שבעה חיילים סוריים ו-16 אנשי מיליציות זרים נהרגו במתקפה, וכ-28 נפצעו באורח אנוש.

רשת "אל-ערביה" ציטטה מקור צבאי ישראלי שאמר כי התקיפות בסוריה יימשכו בקצב מוגבר: "נתמקד בטילים האיראניים והסוריים". הוא איים, כי כל פעולה של חיזבאללה מול ישראל תוביל לתקיפת "בנק מטרות מלא" בלבנון.

זו התקיפה הרביעית בתוך שלושה שבועות שהתקשורת הרשמית בסוריה מייחסת לישראל. לפני שבוע דיווחה סוכנות סאנ"א, כי מערכות ההגנה האווירית של צבא סוריה הופעלו כדי ליירט מתקפה ישראלית דרומית לדמשק. מרכז המעקב הסורי דיווח כי התקיפה כוונה נגד יעדים צבאיים של המיליציות הפרו-איראניות באזור אל-כיסווה שמדרום לבירה. מקור בצבא הסורי טען כי "רוב טילי התוקפנות" יורטו. מקורות לא רשמיים דיווחו, כי הותקפה גם מערכת מכ"מ סורית שמוקמה במחוז א-סווידא, בהר הדרוזים שבדרום המדינה.

תגיות:איראןסוריהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה