חדשות בארץ

גנץ קורא לאיחוד בשמאל: "לוותר על האגו"

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, תקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו וקרא לראשי המפלגות בגוש השמאל-מרכז להיפגש ולמצוא את הדרך להתאחד: "אני מוכן להקריב הרבה, כמו שכבר הוכחתי, כדי שביבי ילך". הליכוד: "בזמן שהפוליטיקאים עסוקים בפוליטיקה, ראש הממשלה נתניהו מביא מיליוני חיסונים לכל אזרחי ישראל"

גנץ, הערב (צילום: אלעד מלכה)גנץ, הערב (צילום: אלעד מלכה)
אא

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, קרא הערב (שני) לראשי המפלגות בגוש השמאל-מרכז "לוותר על האגו ולהתאחד". בהצהרה לתקשורת, תקף שר הביטחון בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, והאשים כי הוא "מחזיק מדינה שלמה בגרון כדי לחמוק ממשפט".

גנץ הצהיר כי טעה כשנכנס לממשלתו של נתניהו: "זוהי שעת חירום. אסור לתת לו לפרק אותנו לרסיסי מפלגות. יש סכנה גדולה שההזדמנות תחלוף אם נישאר מפוזרים על פני כל כך הרבה סיעות. ולכן, אני קורא לכל מי שישראל חשובה לו, כל מי שלא ילך עם ביבי: לוותר על האגו ולהתאחד".

"לפיד, חולדאי, בוגי, שלח, ליברמן, הורוביץ, שמולי, זליכה. כל אלו שבאמת לא יישבו עם ביבי. בואו. בואו וניפגש. נמצא את השיטה. נמצא את הדרך. נמצא את המשותף לכולנו. בואו כבר מחר. ניכנס לחדר. נמצא פתרונות. בואו נתאחד – לטובת המדינה. בלי משקעי עבר,  בלי פחד, בלי אגו".

בצל הסקרים הלא מחמיאים, בהם כחול לבן נמצאת על סף אחוז החסימה, הבהיר גנץ: "אני מוכן להקריב הרבה, כמו שכבר הוכחתי, כדי שביבי ילך. אם האגו ילך – ביבי ילך. בואו ונתאחד – כדי שביבי ילך".

בתגובה לקריאתו של גנץ לאחדות בשמאל-מרכז, אמרו ביש עתיד: "נעשה כל מאמץ להוביל לחיבורים שיובילו לממשלה שפויה וליברלית שתשנה את המדינה".

מנגד, יו"ר מרצ ניצן הורביץ אמר כי "הלקח נלמד. ראינו איך זה הסתיים בפעם הקודמת כשאחרי הבחירות הכל התפרק והתפזר. כל בוקר מישהו מחליט שהוא מקים מפלגה שהיא כלום ושום דבר. מי שמקבל שברי אחוזים שיפרוש ולא יבזבז קולות. אנחנו שמאל והפעם נלך לבד, ולא עם אנשים שמתביישים להגיד מה הם".

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הגיב כי על גנץ לפרוש מהמרוץ לכנסת: "גנץ, כבר הייתה לנו הזדמנות להחליף את ביבי, אבל בחרת להיות ראש ממשלה רזרבי", כתב בטוויטר. "הדבר היחיד שאתה יכול לעשות עכשיו למען המדינה זה להודיע שאתה לא מתמודד בכנסת הבאה".

מהליכוד נמסר בתגובה לדבריו של גנץ, כי "בזמן שהפוליטיקאים עסוקים בפוליטיקה, ראש הממשלה נתניהו מביא מיליוני חיסונים לכל אזרחי ישראל – בלי יוצא מן הכלל – ומנהיג את ישראל לצאת ראשונה בעולם מהקורונה, לפתוח את הכלכלה ולחזור לחיים".

תגיות:בני גנץהליכודיש עתידכחול לבןבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה