חדשות בארץ

דיווחים: יעלון ייפרד מלפיד, יכריז על ריצה עצמאית

יו"ר תל"ם, משה יעלון, שהתמודד בשלוש מערכות הבחירות האחרונות במסגרת כחול לבן, צפוי להודיע על ריצה עצמאית בבחירות הקרובות. פרופ' חגי לוין התפטר מתפקידו כיו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור, והודיע על הצטרפותו לתל"ם

יעלון (צילום: פלאש 90)יעלון (צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר תל"ם, משה יעלון, צפוי להודיע היום בימים הקרובים כי יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת ברשימה עצמאית, בנפרד מיש עתיד. עוד בטרם ההכרזה הרשמית, נתלו כבר אמש (מוצאי שבת) ברחבי הארץ שלטי בחירות מטעמה של תל"ם. יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, הגיב בטוויטר: "אני מעריך ומכבד מאוד את יעלון, ומאחל לו הצלחה בהמשך הדרך".

כזכור, יעלון פרש מהליכוד בשנת 2016 והקים את תל"ם, אולם המפלגה לא התמודדה בבחירות באופן עצמאי, ובסקרים נותרה מתחת לאחוז החסימה. בשלוש מערכות הבחירות האחרונות רץ יעלון במסגרת כחול לבן. בעקבות החלטתו של יו"ר כחול לבן, בני גנץ, להצטרף לממשלה בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו, התפצלו יש עתיד ותל"ם מכחול לבן והקימו סיעה משותפת בכנסת.

בשבועות האחרונים ניהלו יעלון ולפיד מגעים על ריצה משותפת בבחירות, אולם אלו לא צלחו. על פי הדיווחים, לפיד הציע ליעלון מקום בכיר ברשימת יש עתיד, אולם סירב לכלול מועמדים נוספים מטעם תל"ם. בשבוע שעבר דווח בחדשות 13, כי יעלון שוקל לשלב ברשימתו פעילים במחאה נגד נתניהו.

פרופ' חגי לוין, שהתפטר בסוף השבוע מתפקידו כיו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור בישראל, הודיע הבוקר על הצטרפותו לתל"ם: "אני מאמין במנהיגותו המוכחת של הרמטכ"ל לשעבר משה יעלון והנבחרת המצוינת של תל"ם", כתב בטוויטר. "תל"ם מייצגת ופועלת למען המטרות והערכים שאני חותר אליהם: ממלכתיות תוך הצבת האינטרס הציבורי מעל לכל ודאגה לרווחת כלל הציבור בישראל בכל תחומי החיים. אנו זקוקים לכוח פוליטי שמקדם את הערכים הללו".

תגיות:יאיר לפידמשה יעלוןתל"םבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה