חדשות בעולם

נס ברוסיה: חקלאי נלחם עם זאב בידיים חשופות - וניצח

מצלמת אבטחה במעגל סגור תיעדה השבוע רגעי אימה ארוכים, שבהם חקלאי נלחם בידיים חשופות, כשכלי ההרתעה היחידי שעומד לרשותו מול הזאב הגדול - הוא לפיד בוער. ובכל זאת, הוא ניצח בנס 

אא

מצלמת אבטחה במעגל סגור תיעדה השבוע רגעי אימה ארוכים, שבהם חקלאי נלחם בידיים חשופות, כשכלי ההרתעה היחידי שעומד לרשותו מול הזאב הגדול - הוא לפיד בוער. 

התקרית אירעה בכפר בירובידזשאו במזרח רוסיה, כאשר החקלאי יצא להגן על שאר החיות בחווה שלו 0 לאחר שהזאב הרג שני כלבים ופצע את הסוס שלו. 

בתיעוד ממצלמת האבטחה נראה הזאב כשהוא פולש לשטח החווה, ותוקף את כלבו של החקלאי באכזריות לאחר שהוא רודף אחריו במרחבי החווה המושלגת. דיווחים בתקשורת המקומית דיווחו כי זמן התגובה של החקלאי היה כל כך קצר, עד שלא נשאר לו זמן להיכנס לבית כדי לקחת את רובה הציד שלו, ולכן הוא נאלץ להילחם בזאב בידיים חשופות והצליח להתגבר עליו. 

אחד התושבים שהתראיין לתקשורת סיפר שהזאב תקף לא בגלל שרצה לתקוף אלא משום ששטחי המרעה שלו הולכים וקטנים בגלל השתלטות האדם על האזור ועל העצים סביב, ולכן הוא צריך להסתגל למצב החדש. הווטרינרית המקומית - גלינה דזיובה, בודקת כעת האם הזאב היה נגוע בזאבת. 

בד בבד, החקלאי יעבור בדיקה לזיהוי כלבת. 

תגיות:רוסיהזאבנסחקלאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה