חדשות בריאות

החלים מהקורונה: חבר הכנסת ביטן הועבר למחלקת שיקום

חבר הכנסת דוד ביטן, שנדבק בקורונה, החלים מהנגיף והועבר למחלקת שיקום. בבית החולים אמרו, כי עקב הסגר הצפוי והעלייה בתחלואה לא ניתן יהיה לבקר אותו בזמן הקרוב, למעט קרבה ראשונה

ביטן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ביטן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת דוד ביטן, שנדבק בקורונה, החלים מהנגיף. כך עדכן הבוקר (רביעי) בית החולים שיבא בתל השומר, בו הוא מאושפז. בהודעה משותפת שהוציא בית החולים עם המשפחה נמסר כי "ביטן הועבר למחלקת שיקום לאחר שהחלים מנגיף הקורונה ברוך השם".

בהודעה צוין, כי עקב הסגר הצפוי והעלייה בתחלואה לא ניתן יהיה לבקר את ביטן בזמן הקרוב, למעט קרבה ראשונה: "המשפחה מודה לצוות הרפואי על הטיפול המסור ולכולם על הדאגה והתפילות הרבות להחלמתו של דוד".

שר האוצר ישראל כ"ץ ביקר בתחילת השבוע אצל ביטן. "ביקור מרגש", כתב לאחר מכן בפייסבוק. "היה כל כך משמח להתבשר, כי הוא בתהליך של התגברות והחלמה. בישרתי לו שיישמר מקומו ברשימת הליכוד לכנסת הבאה, ואיחלתי לו את כל הבריאות והאושר שבעולם. כולנו מחכים לשובו".

כזכור, ביטן בן ה-60 אובחן לפני כחודש כחיובי לנגיף. כעבור מספר ימים הוא אושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ בשיבא, לאחר שסבל מקשיי נשימה. בשל ההידרדרות במצבו, החליט הצוות הרפואי לחברו למכונת אקמו, המחליפה את פעולת הלב והריאות, כשהוא במצב עירות. ביום ראשון שעבר הוא נותק מהמכונה, לאחר שבמצבו חל שיפור משמעותי, וכעבור מספר ימים הועבר ממחלקת טיפול נמרץ קורונה למחלקה פנימית קורונה. אתמול דווח, כי הוא הוחזר למחלקה לטיפול נמרץ. בבית החולים אמרו כי ההעברה נעשתה בשל טיפול תרופתי שהצריך השגחה.

תגיות:דוד ביטןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה