חדשות בריאות

זינוק בתחלואה: 8,308 נדבקים חדשים, שיעור החיוביים עלה ל-7.6%

על פי נתוני משרד הבריאות, אתמול חוסנו למעלה מ-146 אלף בני אדם, ומספר המחוסנים מתקרב למיליון ו-400 אלף. הממשלה תתכנס בצהריים כדי לקבל החלטות על הידוק הסגר

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

8,308 נדבקים חדשים בקורונה אובחנו אתמול (שני) בישראל – הנתון היומי הגבוה ביותר מאז סוף חודש ספטמבר. על פי נתוני משרד הבריאות, מספר הבדיקות שפוענחו הגיע לשיא של כ-109 אלף (לא כולל בדיקות חוזרות לאבחון הנגיף), ושיעור הבדיקות החיוביות מתוכן זינק ל-7.6%.

מספר החולים הפעילים עומד על 55,312, מתוכם 1,361 מאושפזים בבתי חולים ברחבי הארץ. מספר החולים שמצבם מוגדר קשה ממשיך לעלות, ועומד על 764, ביניהם 183 מונשמים. 225 חולים נמצאים במצב בינוני. מפרוץ המגפה אותרו למעלה מ-450 אלף נשאי קורונה. 3,445 בני אדם נפטרו כתוצאה מסיבוכי הנגיף.

שר הבריאות יולי אדלשטיין עדכן הבוקר על נתוני ההתחסנות נגד הנגיף: "כ-1,370,000 ישראלים קיבלו את מנת החיסון הראשונה, כמעט 146 אלף מתוכם רק אתמול. אני מזכיר: חיסון מלא הוא רק שבוע אחרי המנה השנייה. בינתיים מצב התחלואה מזנק. לכן לצערי אין מנוס מסגר מלא ומהיר".

נתוני ההתחסנות (משרד הבריאות)נתוני ההתחסנות (משרד הבריאות)

שרי הממשלה יתכנסו בצהריים כדי לקבל החלטות על הידוק הסגר. במהלך ישיבת הממשלה אתמול התריע אדלשטיין מפני איבוד שליטה על המגפה: "אם לא ננקוט בצעדים הכי קשים – במרץ-אפריל נגיע למצב של איטליה בחודש מרץ הקודם", אמר. שר האנרגיה יובל שטייניץ הזהיר, כי חייבים לקבל החלטה מהירה על סגר מלא, שיכלול גם את סגירת מערכת החינוך: "כל יום שעובר, המוטציה הבריטית ממשיכה להשתולל בארץ. הסוסים הבריטים בורחים מהאורווה, אם לא נמהר לסגור את הדלתות ולהרים את המחסומים – נשלם ביוקר".

תגיות:נגיף הקורונהמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה