חדשות בעולם

השוטר שתאהבו: תפס 2 נשים גונבות – והחליט לממן להם את הקניה

2 נשים נתפסו בסופרמרקט, כשהן גונבות מוצרי מזון. השוטר שגילה אותן, החליט להעניק להן שובר לרכישת המוצרים האלו

  • י"ט טבת התשפ"א
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מאט לימה, שוטר במשטרת סומרסט שבמסצ'וסטס, עלה בימים האחרונים לכותרות, לאחר שעשה מעשה מפתיע: כאשר תפס 2 נשים שגנבו מוצרים בסופרמרקט – הוא ריחם עליהם, והחליט לממן עבורן את הקניה.

היה זה כאשר 2 נשים, אימהות לילדים קטנים, נתפסו כיוון שלא שילמו על מוצרים מסוימים בקופה בשירות עצמי, בה הלקוח מעביר את המוצרים לבדו ומשלם באשראי. ממצלמות האבטחה נראה כי הנשים הכניסו כמה פריטים לתיקיהן, ולא העבירו אותם בקופה.

השוטר לימה ראה את רשימת הפריטים שנלקחו ללא תשלום, ושם לב כי מדובר במזון בלבד. כאשר הבין שמדובר בנשים שלא מצאו עבודה, והאוכל שגנבו יועד לידיהן הקטנים, רחמיו נכמרו, ובמקום לעצור אותן – הוא העניק להן שובר לרכישת מוצרים אלו בסניף אחר ברשת.

בשיחה לרשת NBC סיפר לימה כי הוא אב ל-2 בנות בגילאים אלו. "יש לי שתי בנות בעצמי, דומות לגיל של שתי הבנות שהיו שם, אז זה קצת הדהים אותי. בין המוצרים שנגנבו לא היה שם שום דבר אחר כמו פריטי בריאות ויופי, שמפו, שום דבר כזה, הכל היה אוכל. פשוט ניסיתי להכניס את עצמי לנעליה של אותה משפחה ולהראות קצת אמפתיה".

מפקד משטרת סומרסט, ג'ורג' מקניל, שיבח את השוטר בהצהרה ואמר: "האירוע הזה הוא עדות אמיתית לאופיו הגדול ולקבלת ההחלטות של השוטר".

תגיות:גניבהשוטר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה