גלריות

הרשת סוערת: האם נמצא הבית המבודד בעולם, שלשם לא הגיעה הקורונה?

לאחרונה מילאו את הרשת תמונות של בית גדול שנמצא באי בודד, כשלצדן טענו אלפי גולשים כי "לשם הקורונה לא הגיעה". האם מדובר בבית אמיתי או כזה שהושתל בפוטושופ? קראו בפנים

  • ט"ז טבת התשפ"א
אא

לאחרונה מילאו את הרשת תמונות של בית גדול שנמצא באי בודד, כשלצדן טענו אלפי גולשים כי "לשם הקורונה לא הגיעה".

האם מדובר בבית אמיתי? אנשים רבים טענו שאין 'חיה' כזו ושבטח 'שתלו' את הבית בתוכנת עיצוב כמו פוטושופ, אולם כעת מסתבר כי מדובר בבית אמיתי לגמרי, שאכן נמצא באי נידח בדרום איסלנד. 

נכון לעכשיו, הוא אכן נחשב לבית המבודד ביותר בעולם, בין היתר הודות לעובדה שהוא הבית היחידי שקיים באי אלידיי, ולעובדה שמזה 100 שנה אף אחד לא התגורר בו. 

שמועות שנפוצו ברשת טענו כי הבית שייך למיליארדר שבנה אותו כדי להתרחק מהציוויליזציה במקרה ש'סוף העולם יגיע', וכי אף אחד מעולם לא גר בו - אולם מדובר ככל הנראה בשמועות לא נכונות, היות ועד לפני 100 שנה התגוררו בבית חמש משפחות, בזו אחר זו. 

אז מי בנה אותו, בכל זאת? רשויות איסלנד טוענות כי מדובר בבית ששייך לאגודת הציד של האי, ומשמש כאכסנייה עבור אלו שבאים לצוד תוכי ים ודגים - שני דברים שהאזור מכיל בשפע. 

בנוגע לנגיף הקורונה - ההפך הגמור הוא הנכון, שכן הקורונה אכן הגיעה לאיסלנד, אך מי שניהל אותה הן רשויות הבריאות הציבורית. באיסלנד יש כ-364,000 איש, ששליש מהם גרים בבירה רייקיאוויק. כשרק החלה הקורונה, איסלנד כבר הספיקה לבדוק ששית מהאוכלוסייה, עד מאי. 

איסלנד מתמודדת אחרת עם הקורונה לעומת ישראל, ולא מטילה סגר על התושבים כמוה - שכן מתחילת הקורונה נסגרו מקומות ציבוריים רבים כמו חדרי כושר, בריכות, מסעדות וכדומה. 

תגיות:ביתגלריהבודד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה