חדשות בריאות

חבר הכנסת ישראל אייכלר נדבק בקורונה

עשרה ימים לאחר שקיבל את מנת החיסון הראשונה נגד קורונה, אובחן חבר הכנסת ישראל אייכלר כחיובי לנגיף. על פי נתוני חברת פייזר, יעילות מקסימלית של כ-95% במניעת הידבקות מושגת רק לאחר קבלת שתי מנות של החיסון

אייכלר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)אייכלר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת ישראל אייכלר (יהדות התורה), שקיבל לפני כשבוע וחצי את מנת החיסון הראשונה נגד קורונה, נמצא הבוקר (חמישי) חיובי לנגיף. אייכלר מצטרף לשורה של חברי כנסת, שרים וסגני שרים שנדבקו בנגיף. אתמול דווח, כי סגן השר יואב בן צור (ש"ס) אובחן כחיובי לקורונה.

מלשכתו של אייכלר בן ה-65 נמסר, כי "לפני עשרה ימים התחסן ח"כ אייכלר במנה הראשונה, והוא מרגיש טוב בסייעתא דשמיא".

בדוברות הכנסת אמרו, כי קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, עודכן על הידבקותו של אייכלר בקורונה: "הכנסת ממשיכה ופועלת לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית ביחד עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות".

כזכור, עם קבלת החיסון, שפותח על ידי חברת פייזר, אמר אייכלר: "ברוך השם שיש חיסון להסיר נגע ומחלה ללא צורך בפגיעה בשגרת החיים ובסגירת בתי כנסת, ישיבות, מוסדות חינוך ומקומות פרנסה. יהי רצון שכל החולים יתרפאו ושלא תהיה יותר כל סכנה".

על פי הנתונים של פייזר, יעילות המנה הראשונה של החיסון במניעת הידבקות בנגיף מגיעה לכ-50% לאחר כשבוע מזמן ההתחסנות. יעילות מקסימלית של כ-95% מושגת רק כשבוע לאחר קבלת המנה השנייה. את המנה הזו יש לקבל כשלושה שבועות לאחר המנה הראשונה.

תגיות:חיסוןישראל אייכלרנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה