סלבס בהתחזקות

אביב גפן מרגש שוב: "לעשות פרסום על הגב של החרדים - זה לא יפה ולא מכבד"

אחרי שריגש אלפים בדואט המשותף שלו עם אברהם פריד 'בצורת' - אביב גפן מרגש שוב עם דיבורים כנים על הפרסום שהוא 'מתנגד' לעשות על הגב של החרדים, על דואט עם אברהם פריד שבמשפחה שלו "מתים עליו" ועל אביב גפן של 2020 - שלגמרי לא מפחד להיות מי שהוא ולהגיד את מה שיש לו להגיד, למי שרוצה לשמוע

אא

אחרי שריגש אלפים בדואט המשותף שלו עם אברהם פריד 'בצורת' - אביב גפן מרגש שוב. "החלום שלי הגדול ביותר, אמיתי, זה להרגיש שיש אלוהים", אמר בראיון ללינוי משעלי, מ'סרוגים'. "אני מייחל לעצמי שהפעם אני כן יאמין. מה שכן, מעריכים אותי שאני לא שקרן. יש הרבה אנשים שיגידו לך 'כן, אני מאמין באלוקים. אני שומר שבת', אבל הם יאכלו שרימפס, ויסעו". אני לא כזה. אני עוד לא הרגשתי את אלוקים - ואני מעוניין".

כשנשאל האם הוא מאמין שיום יבוא והוא יישב מול מראיינת דתיה ויציג את האג'נדה שלו, השיב אביב: "כן. מבחינתי כל העניין, בייחוד אחרי הקורונה, זה באמת גם לחבר, וגם להראות שכולנו בני אדם ואחים בסוף. כל אחד חי עם האמונה שלו, אבל לקבל זה שם המשחק. לקבל ולכבד - שם הניצחון בעיניי, באהבה".

 

לדבריו, עוד לפני ששיתוף הפעולה בינו לבין פריד יצא לאוויר העולם - הוא דיבר עם המון אנשים, לרבות חרדים. "וגיליתי דבר מאוד מעניין. שכל הקהל, גם בבני ברק, מכירים אותי", וזאת למרות שלדבריו, הוא לא מרבה להסתובב בעיר.

"לעשות פרסום על הגב של החרדים - זה לא יפה, ולא מכבד", הוא אומר. "הציעו לי הרבה פעמים דברים כאלה, אבל תמיד סירבתי. זה קצת פופוליסטי, ולכן תמיד נמנעתי מללכת ברחובות בני ברק כדי שיראו אותי. הדיבור שלי הוא שצריך להבין שכולם פה ביחד".

תגיות:אברהם פרידאביב גפןסלבס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה