חדשות בריאות

חולה לב בן 75 נפטר לאחר שקיבל חיסון לקורונה

תושב בית שאן כבן 75, שסבל ממחלת לב פעילה וממחלה ממארת, קיבל במרפאה בעירו את החיסון נגד נגיף הקורונה וכעבור כשעתיים נפטר בביתו מדום לב. במשרד הבריאות מעריכים כי אין קשר בין מתן החיסון לאירוע הקטלני, אולם ועדה לבדיקת המקרה

(צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)(צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
אא

תושב בית שאן, כבן 75, נפטר הבוקר (שני) מדום לב כשעתיים לאחר שקיבל את החיסון נגד נגיף הקורונה. האיש סבל ממחלת לב פעילה, וחווה בעבר מספר התקפי לב. על פי ההערכות, אין קשר בין ההתחסנות לאירוע הלב הקטלני, אולם במשרד הבריאות הקימו ועדה לבדיקת המקרה.

על פי הדיווחים, הגבר קיבל את זריקת החיסון במרפאה בשעה 8:30, המתין לאחר מכן כנדרש וחש בטוב. הוא חזר לביתו, ולאחר פרק זמן איבד את הכרתו כתוצאה מדום לב פתאומי. מותו נקבע במקום.

ממשרד הבריאות נמסר כי "אדם כבן 75 מצפון הארץ, הסובל ממחלת לב פעילה ומחלה ממארת, ואשר עבר מספר התקפי לב בעברו, חוסן הבוקר כנגד נגיף קורונה ונפטר בביתו זמן קצר לאחר החיסון. מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, מינה ועדת בדיקה למקרה בראשות ראש אגף בטיחות ואיכות במשרד הבריאות. אנו משתתפים בצער המשפחה".

במשרד הדגישו כי "בבדיקה ראשונית לא נראה קשר בין האירוע המצער לחיסון, ומבצע החיסונים ממשיך להתנהל".

בתוך כך, מקרה נוסף, שישי במספר, של המוטציה הבריטית של נגיף הקורונה התגלה היום בישראל. מדובר במקרה ראשון שאותר בארץ של הדבקה שמקורה במסגרת הקהילה, ולא של אדם שחזר מחוץ לארץ.

תגיות:חיסוןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה