חדשות בארץ

תיעוד: כך לכדו לוחמי הימ"מ את החשוד במעורבות ברצח אסתר הורגן הי"ד

בתיעוד, שצולם באמצעות מצלמת הקסדה של אחד הלוחמים, נראות הסריקות בכפר טורה אל-גרביה באזור ג'נין, הכניסה לבית החשוד במעורבות בביצוע הרצח ומעצרו

אא

(צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה פרסמה הבוקר (שני) תיעוד מצולם מפעילותם של לוחמי הימ"מ של משמר הגבול, שעצרו את הפלסטיני החשוד במעורבות ברצח של אסתר הורגן הי"ד ביער ריחן בשבוע שעבר.

בתיעוד, שצולם באמצעות מצלמת הקסדה של אחד הלוחמים, נראות הסריקות שביצעו הלוחמים בכפר טורה אל-גרביה באזור ג'נין, הכניסה לבית החשוד במעורבות בביצוע הרצח ומעצרו.

הורגן הי"ד, תושבת היישוב טל מנשה בצפון השומרון, אותרה לפני שבוע (בלילה שבין ראשון לשני) ללא רוח חיים בשמורת יער ריחן הסמוכה למקום מגוריה, כשסימני אלימות קשים על גופה. החשוד במעורבות ברצח נעצר ביום חמישי האחרון, בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של השב"כ, הימ"מ וצה"ל. מספר פלסטינים נוספים נעצרו בחשד לסיוע בביצוע הרצח.

"אסתר הייתה אמא לתפארת", ספד לה בעלה בנימין לאחר קבלת הבשורה המרה. "היא גידלה שישה ילדים נפלאים, הייתה בדרך לגדל את הנכדים ועכשיו לא יהיה להם לא אמא ולא סבתא. היא תחסר לכולנו, למשפחה ובכלל לכל מי שהכיר אותה. קיבלתי כבר הודעות מכל מיני אנשים שאני בכלל לא מכיר, כמה שהיא נגעה וכמה שהיא עשתה. אנחנו רואים את ההצלחה המרובה של המשפחה ושל היישוב, וזה הרבה בזכותה".

"אסתר יצאה, כמו שהיא נהגה, לטייל בטבע שהיא כל כך אהבה פה בסביבות היישוב", אמר הורגן בכאב. "לא מעשים הרפתקניים, שביל הליכה כמו שיש בכל מקום נורמלי בארץ – והיא לא חזרה. זה לא מתאים לה, כל כך מלאת חיים ואור ואהבה לכולם, וכל זה נגדע ברגע".

"אי אפשר לתאר בכלל במילים יצור שיכול לעשות כזה מעשה. אנחנו צריכים להיות פה כולנו – במשפחה, ביישוב, במועצה, כל עם ישראל – לעמוד איתנים, ולתת את התשובה ההולמת, הציונית, למעשים של הרס והרג, על ידי יותר אור, יותר חיים, יותר בנייה, יותר יצירה, עשייה על הקרקע – למעננו, למען ילדינו ולכל עם ישראל".

תגיות:פיגועימ"מאסתר הורגן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה