חדשות בריאות

שיפור קל במצבו של חבר הכנסת דוד ביטן

משפחתו של חבר הכנסת דוד ביטן עדכנה על שיפור קל במצבו: "הוא מתקשר עם סביבתו, עדיין מחובר למכשיר האקמו אך יש מגמת שיפור". שר הבריאות יולי אדלשטיין העריך, כי מבצע החיסונים ייפתח בקרוב לאזרחים מתחת לגיל 60

ביטן (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)ביטן (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

משפחתו של חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד), שנדבק בקורונה, עדכנה הבוקר (חמישי) כי חל שיפור קל במצבו: "הוא מתקשר עם סביבתו, עדיין מחובר למכשיר האקמו אך יש מגמת שיפור ואנחנו ממשיכים להתפלל שימשיך להשתפר בימים הקרובים".

"המשפחה מבקשת להודות לכולם על התפילות ואיחולי ההחלמה הרבים", נאמר בהודעה מטעם המשפחה. "נמשיך להתפלל לרפואתו השלמה של דוד חי בן מרגלית".

כזכור, ביטן בן ה-60 אובחן כחיובי לנגיף לפני כשבועיים וחצי. כעבור מספר ימים הוא אושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים שיבא, לאחר שסבל מקשיי נשימה. בשל ההידרדרות במצבו, החליט הצוות הרפואי לחברו למכונת אקמו, המחליפה את פעולת הלב והריאות, כשהוא במצב עירות.

בסוף השבוע האחרון ביקרו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין את ביטן, לאחר שהתחסנו נגד הקורונה. מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי השניים "מסרו לו איחולי החלמה מהירה ונופפו לו לשלום מבעד לחלון מחלקת הקורונה בבית החולים".

בתוך כך, אדלשטיין העריך הבוקר כי מבצע החיסונים ייפתח בקרוב לאזרחים שגילם פחות מ-60. "עוד פחות מחודש, תוך שבוע-שבועיים, ייפתחו החיסונים גם לאוכלוסיות נוספות", אמר בריאיון לגלי צה"ל.

אדלשטיין ציין, כי הופתע לטובה מקצב ההתחסנות המהיר: "הנחיתי לנסות ולהגיע בימים הקרובים ל-100 אלף איש ליום". אתמול התחסנו כ-65 אלף איש, ומספר המתחסנים מתחילת המבצע עומד על כ-140 אלף. שר הבריאות הבהיר, כי תורים שנקבעו לקבוצות סיכון למועדים מאוחרים יוקדמו כבר בשבוע הבא: "לא תהיה המתנה של חודש-חודש וחצי. לא יהיה מחסור בחיסונים. תוך חודשים ספורים, כל האוכלוסייה שתרצה להתחסן – תוכל להתחסן".

תגיות:חיסוןיולי אדלשטייןדוד ביטןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה