חדשות בארץ

פיגוע הירי בירושלים: נעצר חשוד בסיוע למחבל

כוחות צה"ל נכנסו לעיירה קבאטיה בצפון השומרון, וערכו סריקות בביתו של המחבל שביצע את פיגוע הירי בכניסה להר הבית. בסריקות נעצר חשוד בסיוע למחבל ונתפסו אמצעי לחימה. במהלך הפעילות התפתחה הפרת סדר אלימה, שכללה השלכת בקבוקי תבערה לעבר הלוחמים

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

כוחות צה"ל נכנסו הלילה (רביעי) לעיירה קבאטיה שבצפון השומרון, וביצעו סריקות בביתו של המחבל שביצע שלשום את פיגוע הירי באחד משערי הכניסה להר הבית. הכוחות עצרו חשוד בסיוע למחבל, ותפסו אמצעי לחימה.

במהלך הפעילות התפרעו במקום עשרות פלסטינים, שהשליכו בקבוקי תבערה לעבר החיילים. הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

כזכור, המחבל הגיע שלשום בערב לשער חוטה, אחד משערי הכניסה להר הבית, ופתח באש מתת-מקלע לעבר שוטרים שהיו במקום. כוחות מג"ב פתחו במרדף אחריו, ונטרלו אותו. מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים מהירי של המחבל, אולם שוטר אחד נחבל כתוצאה מנפילה במהלך המרדף. הוא פונה במצב קל לבית החולים שערי צדק בעיר.

מהמשטרה נמסר, כי "מתחקור ראשוני עולה כי חשוד שהגיע אל שער חוטה ביצע ירי בנשק מסוג קרלו לעבר עמדת אבטחה של שוטרים במקום. השוטרים, יחד עם לוחמי מג"ב שפועלים בעיר העתיקה, ביצעו אחרי המחבל מרדף רגלי תוך שיורה לעברם ונוטרל על ידי לוחמי מג"ב. במהלך המרדף שוטר נפגע כתוצאה מנפילה, מלבדו אין נפגעים לכוחותינו. מפקד המחוז, ניצב דורון ידיד, נמצא בזירה ומקיים ברגעים אלו הערכת מצב".

בהודעה מד"א נמסר: "מדובר באירוע סמוך לכניסה להר הבית. במקום מחבל מנוטרל. גבר כבן 36, שנחבל בזמן ריצה, מטופל על ידי חובשים ופראמדיקים של מד"א ומפונה לבית חולים שערי צדק, במצב קל, עם חבלות בגב ובגפיים".

תגיות:ירושליםפיגוע יריצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה