פעילות הידברות

מרבים אהבת חינם: זו המודעה שזכתה בפרס

תחרות הגרפיקאים #11, שעסקה בנושא אהבת חינם, עוררה את לבם של גולשים רבים והביאה מודעות רבות, אך רק אחת תזכה בפרס. צפו במקומות הראשונים

  • ז' טבת התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מודעות רבות הגיעו אל התחרות שעסקה בנושא אהבת החינם. ניכר שזהו נושא חשוב לכולנו, במיוחד בימים אלה, בהם המציאות בשטח מראה לנו עד כמה יש לנו צורך באהבת החינם הזו, כלפי כל אחד. המודעות שהגיעו אלינו בטאו את הצורך הזה ואת הדרך להגיע לאהבת חינם במגוון דרכים. אלו המודעות שהגיעו למקומות הראשונים.

למקום השלישי הגיעה המודעה של אודליה מחפוד: "מספיק שכל אחד מאיר אחד". הגרפיקה מאירה כמו המילים, והמסר - חד, ברור ומובן.

 

למקום השני הגיעה המודעה של דוד רחמן, "תשקיעו בפרויקט בירושלים". מודעה מקורית שמאירה את הנושא של אהבת חינם מזווית מרעננת, ומזכירה לנו על מה חרב בית המקדש – ומה אנחנו יכולים לעשות כדי לקרב את בנייתו.

 

ואל המקום הראשון הגיעה, שוב, המודעה של נעמי חדד naomidhaddad@gmail.com – "אחי פשוט". הביטוי הקצר, הקולע והמחוכם, לצד העיצוב הפשוט והלא מתחכם, הפכו את המודעה הזו לבולטת וחזקה במיוחד, וזיכו אותה במקום הראשון.

הזוכה מוזמן/ת לפנות למייל support@htv.co.il לקבלת הפרס, 250 ₪ לרכישת סדנאות בקמפוס היהודי.

תודה לכל המשתתפים ששלחו מודעות לתחרות. תודה לרינה אברהמי, שהזכירה שבעם ישראל אין "אני", רק "אנחנו"; תודה לנהוראי שהמליץ להידבק לא בנגיף, אלא באהבה; תודה למירב תהילה, שבגרפיקה מיוחדת הזכירה מה באמת חשוב לנו; תודה למינדי, שהזכירה שאהבת חינם צריכה להיות מופצת לכולם; תודה לליטל כהן על שתי מודעות המזכירות לנו לאהוב גם את מי ששונה מאיתנו – אחרי הכל, זה בחינם; תודה לחנוך ניידר, שבתמונה חמודה במיוחד הזכיר ש"על כל פשעים תכסה אהבה"; תודה לחוה ברק על תמונת הפליימוביל הייחודית עם המסר הברור; תודה להודיה זארקה על ההשוואה הברורה והחדה בין אהבת חינם לשנאת חינם; תודה ליהודה ברוכים, שהזכיר ששנאת חינם הביאה את הגלות, אך אהבת חינם תביא את הגאולה; תודה ל- SLD designs Sld.designs2020@gmail.com, שהזכיר/ה שהגיע הזמן לאהבת חינם; תודה ל-Aliza Shati על המודעה שמזכירה לנו מהן הבחירות האמיתיות והחשובות ביותר; תודה לאירית על הביטוי הגרפי היפה של אהבת החינם בעם ישראל; תודה להודיה עוז 0527164614arrow@gmail.com, שהזכירה שאהבה היא עדיין בחינם; תודה למוראל שהשוותה גם היא בין שנאת החינם לאהבת החינם; תודה לניצוץ הפקות שהציבו תו מחיר ברור לאהבת החינם; תודה לזוכה, נעמי חדד naomidhaddad@gmail.com, גם על המודעה הנוספת המזכירה לנו לא להסתכל בקנקן; תודה לעודד כהן c-oded@inter.net.il, על הגרפיקה הנעימה המזכירה את המשמעות של אהבת החינם; ותודה לרות רחמים על המודעה בעלת הגרפיקה המרגשת המזכירה לנו לאהוב כל אחד, גם אם אינו כמונו.

תחרות הגרפיקאים הבאה תיפתח בעז"ה בעוד מספר שבועות. עקבו אחר הפרסומים.

תגיות:אהבת חינםתחרותגרפיקאים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה