חדשות בריאות

הרבנים החסידיים בארה"ב: "חובה לקחת את החיסון"

רבני הקהילות החסידיות המרכזיות בניו יורק פרסמו לקריאה לפיה יש ללכת ולהתחסן נגד נגיף הקורונה

יהודים בניו יורק בתקופת הקורונה (צילום: shutterstock)יהודים בניו יורק בתקופת הקורונה (צילום: shutterstock)
אא

12 רבני קהילות חסידיות בניו יורק פרסמו אמש (שני) קריאה הקוראת לציבור להתחסן מפני נגיף הקורונה.

"באנו בזה להודיע בשער בת רבים את דעתנו דעת תורה, בענין הוואקסי"ן (חיסון) שהמציאו החוקרים והרופאים למחלה שנתחדשה בשנה האחרונה, אשר רבים חללים הפילה מאחינו בני ישראל בעירנו ובקהלותינו.

"אי לזאת, כאשר הסיקו הרופאים והחוקריס שוואקסי"ן זה טוב ומועיל וערב, ויעשה את פעולתו לעצור בעד המשחית ולמנוע ממנו לעשות שמות בינינו כבתחילה, שומה על כל אחד ואחד לעשות את כל אשר ביכולתו להשיג את הוואקסי"ן ולקחתו בלי שום טענה ומענה", מוסיפים הרבנים ומציינים, "שעל ידו נוכל להישמר מכאן והלאה משום פגע ומחלה, להציל את נפשותינו ואת נפשות ידידינו בני משפחתינו ושכנינו, ולהמשיך בתורה ועבודת ה' כמאז ומקדם".

על המכתב שהופץ בקהילות החרדיות בבורו פארק ובניו יורק, חתומים כאמור שנים עשר רבני הקהילות החסידיות החשובות בעיר, וביניהם: גור, באבוב, סאטמר. 

 
עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים