חדשות בארץ

בעלה של אסתר הורגן הי"ד: "אמא לתפארת, מלאת אור ואהבה לכולם"

בנימין הורגן, בעלה של אסתר הורגן שנרצחה ביער ריחן בצפון השומרון, ספד לה בדמעות. הוא קרא לתת תשובה הולמת לרצח: "יותר אור, יותר חיים, יותר בנייה, יותר יצירה, עשייה על הקרקע"

זירת הפיגוע, היום (צילום: Meir Vaknin/Flash90)זירת הפיגוע, היום (צילום: Meir Vaknin/Flash90)
אא

בנימין הורגן, בעלה של אסתר הורגן הי"ד שנרצחה ביער ריחן בצפון השומרון, ספד לה בצהריים (שני) בפתח ביתו ביישוב טל מנשה, כשלצדו ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן.

"אסתר יצאה אתמול, כמו שהיא נהגה, לטייל בטבע שהיא כל כך אהבה פה בסביבות היישוב", פתח הורגן. "לא מעשים הרפתקניים, שביל הליכה כמו שיש בכל מקום נורמלי בארץ – והיא לא חזרה. זה לא מתאים לה, כל כך מלאת חיים ואור ואהבה לכולם, וכל זה נגדע ברגע".

"אי אפשר לתאר בכלל במילים יצור שיכול לעשות כזה מעשה", הוסיף הורגן. "אנחנו צריכים להיות פה כולנו – במשפחה, ביישוב, במועצה, כל עם ישראל – לעמוד איתנים, ולתת את התשובה ההולמת, הציונית, למעשים של הרס והרג, על ידי יותר אור, יותר חיים, יותר בנייה, יותר יצירה, עשייה על הקרקע – למעננו, למען ילדינו ולכל עם ישראל".

"אסתר הייתה אמא לתפארת. היא גידלה שישה ילדים נפלאים, הייתה בדרך לגדל את הנכדים ועכשיו לא יהיה להם לא אמא ולא סבתא. היא תחסר לכולנו, למשפחה ובכלל לכל מי שהכיר אותה. קיבלתי כבר הודעות מכל מיני אנשים שאני בכלל לא מכיר, כמה שהיא נגעה וכמה שהיא עשתה. אנחנו רואים את ההצלחה המרובה של המשפחה ושל היישוב, וזה הרבה בזכותה".

דגן הוסיף: "כשאנחנו רואים שמולנו עומדים אנשים שבוחרים בחושך, מדינת ישראל צריכה לבחור באור. אנחנו מחבקים את המשפחה המופלאה הזאת, את האנשים האצילים והיקרים האלו. אני קורא מכאן לממשלת ישראל להודיע היום, שמכפילים את טל מנשה".

"אותם ברברים נאלחים, שבאו לכאן כדי לגדוע את החיים היהודיים כאן בשומרון ולהעביר מסר של פחד וטרור, צריכים לקבל את המסר ההפוך", הצהיר דגן. "ממשלת ישראל צריכה לצאת עוד היום, לתת הנחיה לצה"ל לצאת עוד היום לפעולת תגמול, אמיתית ונחושה צבאית כנגד הרשות הפלסטינית הטרוריסטית, שהיא שולחת את הטרוריסטים הברברים הללו. ראש הממשלה ושרי הממשלה צריכים להודיע היום על הכפלת היישוב טל מנשה, להקים יישובים חדשים. זו תשובה ציונית הולמת, וזה מה שיוריד את המוטיבציה של הטרור".

מוקדם יותר היום, פרסם ראש הממשלה בנימין נתניהו הודעת תנחומים: "אסתר הורגן ז"ל נרצחה באכזריות כשיצאה לריצה ליד ביתה. כוחות הביטחון ישימו ידם על המרצח במהירות האפשרית, ונבוא עמו חשבון. אני מבקש לשלוח תנחומים עמוקים למשפחה".

תגיות:יהודה ושומרוןפיגועיוסי דגןאסתר הורגן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה