חדשות בריאות

שיאי תחלואה בארה"ב, ביידן יתחסן בשבוע הבא

ביממה החולפת מתו בארצות הברית 3,700 בני אדם כתוצאה מסיבוכי נגיף הקורונה. הנשיא הנבחר ג'ו ביידן יתחסן בשבוע הבא מול המצלמות. סגן הנשיא היוצא, מייק פנס, יתחסן מחר בפומבי

(אילוסטרציה: שאטרסטוק)(אילוסטרציה: שאטרסטוק)
אא

מגפת הקורונה ממשיכה לגבות מחיר כבד מארצות הברית. על פי נתוני אוניברסיטת ג'ונס הופקינס, ביממה החולפת מתו ברחבי המדינה 3,700 בני אדם כתוצאה מסיבוכי הנגיף – שיא שלילי יומי מאז פרוץ המגפה. מספר הקורבנות הכולל עלה ליותר מ-307 אלף.

שיא שלילי יומי נוסף נרשם במספר הנדבקים החדשים שאובחנו אתמול – כ-250 אלף. מספר המאומתים בארצות הברית מסתכם בכ-17 מיליון. ברחבי העולם אותרו עד כה למעלה מ-74 מיליון נשאי קורונה, והמגפה גבתה את חייהם של כ-1.65 מיליון מתוכם.

בתוך כך, הנשיא הנבחר ג'ו ביידן מתכוון להתחסן בשבוע הבא ולעשות זאת מול המצלמות. כך אישרו גורמים בצוות המעבר שלו לכלי תקשורת בארצות הברית. "אני לא רוצה להיות הראשון בתור, אבל אני רוצה לוודא שנדגים לעם האמריקני שהחיסון בטוח לשימוש", אמר ביידן בן ה-78 אתמול לכתבים בדלאוור. "כאשר אעשה זאת – זה יהיה בפומבי, כדי שכולכם תוכלו לראות זאת".

מהבית הלבן נמסר, כי סגן הנשיא היוצא, מייק פנס, ורעייתו קארן יתחסנו מחר ויעשו זאת באופן פומבי. הנשיא דונלד טראמפ, שחלה בקורונה והחלים, לא יתחסן בשלב זה. דוברת הבית הלבן, קיילי מקנאני, אמרה כי הצוות הרפואי של הנשיא הוא שיקבע את העיתוי בו יקבל את החיסון.

תגיות:ארצות הבריתנגיף הקורונהג'ו ביידן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה