חדשות בריאות

הראשונים שיתחסנו: נתניהו, ריבלין ואדלשטיין

ראש הממשלה, הנשיא ושר הבריאות צפויים להיות הראשונים שיתחסנו, ויעשו זאת מול המצלמות. לכל מי שיקבל את שתי מנות החיסון יונפק "דרכון ירוק" שיקנה הטבות שונות

(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

מבצע החיסונים נגד קורונה בישראל אמור להתחיל בימים הקרובים, והראשונים שצפויים לקבל את החיסון יהיו ראש הממשלה בנימין נתניהו, הנשיא ראובן ריבלין ושר הבריאות יולי אדלשטיין. כך דווח הערב (ראשון) בחדשות 11 ובחדשות 13. ככל הנראה, השלושה יתחסנו באופן פומבי מול המצלמות, על מנת לעודד את הציבור להתחסן.

בשבוע הראשון של המבצע יחוסנו הצוותים הרפואיים והקבוצות שבסיכון, אולם בהמשך תינתן האפשרות לכל מי שירצה בכך להתחסן. בריאיון לחדשות 13 אמר אדלשטיין כי "קבוצות הסיכון וצוותים רפואיים ודאי שיקבלו את החיסון מהיום הראשון. אנחנו בהחלט שוקלים שבשבוע-שבועיים הראשונים לא תהיה הגבלה רק לאוכלוסיות אלה, וקופות החולים יוכלו לקבוע חיסונים לכלל המבוטחים בקצב שלהם".

שר הבריאות ציין, כי לכל מי שיקבל את שתי מנות החיסון יונפק כשבועיים לאחר מכן "דרכון ירוק", שיקנה לו הטבות שונות: "אולי פטור מבידוד, אולי טיסות לחו"ל ללא בדיקות ודברים נוספים שאנו בודקים כרגע".

אדלשטיין הביע תקווה כי ניתן יהיה לחגוג את חג הפסח ללא ההגבלות שהוטלו בשנה שעברה, אולם הבהיר כי הדבר תלוי בציבור: "אנחנו תלויים בהתחסנות של האוכלוסייה. במידה ויהיו אחוזים גבוהים באוכלוסייה שיתחסנו, אולי נוכל לחזור לסדר פסח כפי שהכרנו לפני הקורונה".

מוקדם יותר הערב, אמר ראש הממשלה בריאיון לערוץ 20 כי "הסיכונים בלא לקחת את החיסון לקורונה גדולים הרבה יותר מלקחת אותו. לכן אני אתחסן ראשון, ואני מצפה מכולם להתחסן".

תגיות:חיסוןיולי אדלשטייןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה