חדשות יהדות

לאחר שרעייתו שוחררה מבית החולים: הרב ברוך רוזנבלום עושה 'פרסומי ניסא'

בחסדי שמים, לאחר שהיתה מאושפזת במשך חודש שלם במחלקת 'טיפול נמרץ' – רעייתו של הרב ברוך רוזנבלום שוחררה מבית החולים לביתה

  • כ"ז כסלו התשפ"א
הרב ברוך רוזנבלוםהרב ברוך רוזנבלום
אא

המגיד המפורסם הרב ברוך רוזנבלום התייחס במהלך שיעורו השבועי לנס האישי שהתרחש עימו: רעייתו ברוריה שוחררה מבית החולים, לאחר חודש שלם בו היתה מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ, במצב קשה.

"דבר ראשון אני רוצה להודות לקדוש ברוך הוא על הנס האישי שעשה לנו בסייעתא דשמיא, השבוע חזרה אשתי הביתה אחרי חודש שלם בו היא הייתה מאושפזת בטיפול נמרץ במצב לא פשוט לחלוטין, וברוך השם היא חזרה הביתה", אמר הרב רוזנבלום בהתרגשות. "היא עדיין צריכה לחזור לאיתנה היא זקוקה עדיין לישועה, היא יכולה לנשום באמצעות מנשם בלבד, אבל ברוך ה' חזרה הביתה, ברוב חסדיו של הבורא ועל זה 'יודו לה' חסדו ונפלאותיו לבני האדם'".

"אני רוצה להודות גם לאותם רבבות שומעי השיעורים אנשים ששמעו בטלפון את שמה של רעייתי והעבירו את שמה לתפילה בקווי התקשורת השונים, אין ספק שהתפילה פעלה את פעולתה והקדוש ברוך הוא ריחם עלי ועל רעייתי, על רעייתי ועלי שברוך החזיר אותה לאיתנה והחזיר אותה הביתה בימי החנוכה חודש כסלו ימים של ניסים", הוסיף הרב רוזנבלום.

"אני רוצה לנצל את הבמה הזאת", אמר הרב וביקש להודות לצוות בית החולים במעייני הישועה, שטיפלו ברעייתו במסירות. "אומרים חז"ל אל תהיה כפוי טובה, אנשים שבמשך חודש שלם נלחמו על חייה, בבית החולים מעייני הישועה, הפרופסור סורקין מנהל מחלקת טיפול נמרץ, יש שם רופא בשם ד"ר זחאלקה, יש שם את ד"ר כהן, וביחד עם הצוות שלהם עם האחות האחראית בשם בלה לב, ממש נלחמו במסירות נפש בכדי לשמר אותה ולהחזיר אותה לבריאותה האיתנה, ישלם ה' פועלם ותהי משכורתם שלמה מאת צור העולמים".

"אני רוצה להודות גם לשני האחים המנהלים את בית החולים הרב שלמה רוטשילד והרב נתן רוטשילד, הרב נתן מוסר כאן שיעור בדף היומי בכל יום בשעה 12:30 אפשר לבוא ולשמוע אותו", הוסיף הרב רוזנבלום, "הם ממש מוסרים את הנפש למען חולי עמו ישראל, ישלם השם פעלם, ובעזרת השם שיזכו לבריאות איתנה בנחת ונזכה כולנו כמו שהקדשו ברוך הוא עשה לנו ניסים ככה יעשה הקדוש ברוך הוא ניסים לכל עמו ישראל, ונזכה כולנו לנס הגדול בביאת גואל צדק, אמן ואמן".

שיעורו השבועי של הרב ברוך רוזנבלום מפורסם באופן קבוע באתר הידברות.

תגיות:הרב ברוך רוזנבלוםבית החולים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה