חדשות בריאות

לאחר שנדבק בקורונה: דוד ביטן אושפז בטיפול נמרץ

חבר הכנסת ביטן, שאובחן בשבוע שעבר כחולה קורונה, פונה לבית החולים שיבא לאחר שסבל מקשיי נשימה. מוגדר מוגדר יציב

ביטן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ביטן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

(עודכן: 8:48)

חבר הכנסת דוד ביטן, שנדבק בקורונה, אושפז אמש (מוצאי שבת) במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר שסבל מקשיי נשימה. מצבו מוגדר יציב.

ממשפחתו של ביטן נמסר, כי "דוד טופל בימים האחרונים בביתו, והיה חיוני. בשום שלב לא הראה סימני מצוקה. בעקבות ירידה מסוימת במדד החמצן בדם, החליטה המשפחה, בהתייעצות עם רופא, להעבירו לבית החולים לטיפול צמוד יותר. המשפחה מודה על הדאגה וההתעניינות של הציבור והחברים הקרובים ותמשיך לעדכן".

בעקבות הפרסומים על אשפוזו של ביטן, כתב השר במשרד הביטחון, מיכאל ביטון: "מאחל רפואה שלמה ומתפלל לשלומו של חבר הכנסת דוד ביטן, מעשיו למען החיילים הבודדים בקורונה יעמדו לזכותו ולרפואתו".

שר האוצר ישראל כ"ץ מסר: "‏אני מתפלל ומייחל להחלמתו של ידידי חבר הכנסת דוד ביטן, שאושפז אמש בבית החולים בשל מחלת הקורונה. נחזק את ידי המשפחה ונצפה כולנו לבשורות טובות".

ביטן בן ה-60 אובחן כחולה מאומת ביום שני שעבר. בהודעה שמסר בטוויטר, כתב: "בבדיקת קורונה שערכתי היום נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה. אני מרגיש בסדר עם תסמינים קלים בלבד".

בעקבות אבחונו של ביטן, נדרשו להיכנס לבידוד מספר חברי כנסת: יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר, חיים כץ, אופיר כץ, אתי עטייה ושרת התפוצות עומר ינקלביץ'. מנהלת סיעת הליכוד, עליזה בראשי, ושניים מיועציו של ביטן נכנסו אף הם לבידוד.

תגיות:דוד ביטןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה