מעניין

מבהיל: האם שמעה קול של גבר זר בחדר התינוק. לא תאמינו מי זה היה

הסיפור שמזעזע את אוסטרליה: אם לשלושה ילדים בשם קיארה - התעוררה השבוע באמצע הלילה כשהיא מבוהלת, לדבריה כתוצאה מקול של גבר ששמעה בחדר בנה התינוק. גם אתם תזדעזעו כשתשמעו מי זה היה

מיטת התינוק מיטת התינוק
אא

הסיפור שמזעזע את אוסטרליה: אם לשלושה ילדים בשם קיארה - התעוררה השבוע באמצע הלילה כשהיא מבוהלת, לדבריה כתוצאה מקול של גבר ששמעה בחדר בנה התינוק. 

לאתר המקומי KIDSPOT סיפרה קיארה כי היה זה עוד לילה שגרתי, אחרי יום מעייף במיוחד שהיא ובן זוגה הלכו לישון. "הכול היה חשוך ושקט, עד שפתאום שמעתי קול עמוק של גבר זר, שלא שייך לאף אחד שאני מכירה בבית. הוא אמר: 'אמממ... זה תינוק חמוד'. כל כך פחדתי, הערתי את בעלי ומעכתי לו את היד מרוב בהלה, עד שהוא קם".

ימים ספורים לפני כן שמעה קיארה רעשים מוזרים שבוקעים מהמוניטור של בנה התינוק, אבל היא הרגיעה את עצמה באומרה שהכל בסדר ושזו כנראה המיטה שזזה, בכל פעם שהתינוק שלה זז. 

 

"ניתקנו את המוניטור מיד, והסרתי את ההתקנה של האפליקציה"

כשבעלה דניאל התעורר, הוא היה בטוח שגבר זר נכנס לבית, אולי גנב. "הוא התחיל לבדוק את כל החדרים, אבל אני אמרתי לו שזה רק מהחדר של התינוק, כי הייתי בטוחה ששמעתי את הקול מהמוניטור שלו".

כשדניאל בדק את כל החדרים כולל חדר התינוק, ולא מצא בהם דבר - הבינו השניים כי מישהו פרץ למוניטור שלהם, דרך האפליקציה שהותקנה במכשיר הטלפון שלהם. "לפני שרכשתי את המוניטור הזה, חרשתי על סרטונים ביוטיוב וקראתי המון ביקורות כדי למצוא את המכשיר הכי טוב. בסוף בחרתי במכשיר של חברת Mirabella..

"הגדרנו את הסיסמה באפליקציה, ובחרנו אחת ממש מסובכת כדי שלא תהיה לאף אחד גישה למצלמה שלנו, לכן אנחנו מופתעים שמישהו בכל זאת הצליח לפרוץ אותה. ניתקנו את המוניטור מיד, והסרתי את ההתקנה של האפליקציה, כשהבנו שבעצם פרצו לנו למוניטור. לא רציתי בכלל לחשוב עלהסכנות שיכולות להיות, כשאנשים  כאלה מסתכלים על התינוק שלי".

התקרית המזעזעת הובילה את בני הזוג ליצירת קשר עם החנות שבה נרכש המוניטור, אך לדבריה - טרם התקבלה תגובה מניחה את הדעת ממנהלי החנות, על הפריצה למכשיר. 

"אני לא מופתע מכך שהמוניטור של התינוק נפרץ על ידי האקרים", כך אמר בראיון ל'דיילי מייל' - מרצה לאבטחת סייבר בשם דניס דזמונד. לדבריו, החברה שמייצרת את מכשירי המוניטור מהסוג הזה היא די פגיעה, אולם מחברת 'מירבלה' נמסר כי יש להם תו תקן שעומד בכל הדרישות המבוקשות, וכי מעולם לא דווח לה על תקריות דומות שהתרחשו בעבר. 

תגיות:גברפריצהתינוקמוניטורהאקרמבהיל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה