חדשות יהדות

השגריר פרידמן על חייו האישיים: "שמירת המצוות תרמה לי בתפקיד"

שגריר ארה"ב בישראל, דיוויד פרידמן, ציין כי עובדת היותו דתי ושומר מצוות תרמה לו בתפקידו הרם. "אני חי את היהדות, זה חלק ממני, אני לא לומד על היהדות, ולא מסתכל עליה מהצד", אמר

  • כ"ב כסלו התשפ"א
דיוויד פרידמן (צילום: פלאש 90)דיוויד פרידמן (צילום: פלאש 90)
אא

דיוויד פרידמן, שגריר ארה"ב בישראל, העניק אמש (שני) ראיון נדיר ל'קול חי', כאשר במהלכו התייחס לעובדת היותו נושא בתפקיד חשוב, עם היותו שומר תורה ומצוות. "זה שאני שומר תורה ומצוות רק תרם לי בתפקיד, כי אני חי את היהדות, זה חלק ממני, אני לא לומד על היהדות, ולא מסתכל עליה מהצד", אמר.

השגריר היוצא הביע את תקוותו ש"ההישגים הרבים של הנשיא טראמפ מול ישראל ישמרו ע"י הממשל החדש. בעיקר הנושא האיראני", אמר. בכך השלים עם הפסדו של טראמפ, הנשיא שמינה אותו לתפקידו.

פרידמן התייחס להתקדמות המו"מ מול הפלסטינים: "הדבר המשמעותי שקרה מול הפלסטינים בקדנציה של הנשיא, שבוטל להם הווטו. הם לא יכלו להטיל ווטו על שום דבר. לא התקדמנו מול הפלסטינים כי הם לא דיברו בשפה אחת, יש הרבה מחלוקות בניהם, וגם הם התגלו כחסרי יכולת לדיאלוג".

השגריר התייחס גם להכלת הריבונות הישראלית ביהודה ושומרון: "במסגרת הסכמי אברהם היינו חייבים להקפיא לתקופה מסויימת את הכלת הריבונית הישראלית על יהודה ושומרון", אמר וציין כי הוא מקווה שזוהי לא הקפאה לזמן ארוך..

פרידמן ציין כי מכירת המטוסים לאיחוד האמירויות אינה חלק מההסכם, אלא "ברגע שמדינה כזו עושה שלום עם ישראל היא הופכת לידידה של ארה"ב והיא עולה ברשימת הממתינים לרכישת נשק מארה"ב", אמר.

 
 
 
 
 
תגיות:שגריריהדותדיוויד פרידמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה