חדשות בארץ

דובאי: מאות ישראלים עוכבו בשדה התעופה

קרוב ל-200 ישראלים שנחתו בדובאי עוכבו בשדה התעופה בשל שינוי בתקנות הויזה. ממשרד החוץ נמסר, כי הנוסעים יורשו להיכנס בזמן הקרוב לאחר מילוי טופס הויזה האלקטרונית

נמל התעופה של דובאי, מבט מהאוויר (צילום: שאטרסטוק)נמל התעופה של דובאי, מבט מהאוויר (צילום: שאטרסטוק)
אא

קרוב ל-200 ישראלים, שנחתו בשעות הבוקר המוקדמות (שני) בדובאי שבאיחוד האמירויות, עוכבו בשדה התעופה ולא הורשו להיכנס למדינה. הנוסעים הגיעו בטיסה של חברת התעופה המקומית "פליי דובאי", ורק אלו מביניהם שהחזיקו בדרכון זר הורשו להמשיך בדרכם.

לדברי הנוסעים הזועמים, נאמר להם כי בשל שינוי שחל אתמול בתקנות הויזה הם אינם יכולים להיכנס, שכן חברת התעופה לא הסדירה את הנושא מול הרשויות. במסגרת ההסכמים בין ישראל והאמירויות נחתם אומנם הסכם לפטור מויזה, אבל הוא עדיין לא נכנס לתוקף. בשל העיכוב, נדחתה טיסת ישראייר שהייתה אמורה להמריא מנתב"ג לדובאי. על פי הדיווח ב-ynet, טיסה נוספת של חברת ארקיע עושה בשעה זו את דרכה לאמירויות.

ממשרד החוץ נמסר כי הנושא טופל "על ידי הדרגים הבכירים ביותר" במשרד מול האמירתים: "הישראלים שעוכבו בשדה התעופה של דובאי יורשו להיכנס בזמן הקרוב לאחר מילוי טופס הויזה האלקטרונית. בעקבות התערבות גורמי משרד החוץ התקבל אישור גם לטיסות הנוספות מישראל לאמירויות, הצפויות להמריא בקרוב". במשרד החוץ האמירתי אישרו, כי לאחר מילוי הטופס יורשו הנוסעים הישראלים להיכנס למדינה. על פי דיווחים מהשדה, הראשונים להיכנס הינם התיירים המבוגרים.

תגיות:ויזהדובאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה