הפלה לפי שבועות

הרופאה אמרה: ’אנחנו לא טועים’, ושלחה להפלה. אז גילתה האם שהעובר חי

"אל תמהרו להפיל, חכו, תבדקו עוד. הרופאים הם שליחים נאמנים אבל הם לא יודעים הכל": סיפורה המרגש של א', לא יותיר אתכם אדישים נוכח המהירות שבה שולחים רופאים רבים בארץ את הנשים ההרות, להפלה 

אא

זה קרה לפני מספר חודשים. 

א' (שם בדוי. השם המלא שמור במערכת 'בשבע' שם התפרסם הסיפור לראשונה) קיבלה הפנייה לביצוע הפלה בעודה בשבוע השישי להריונה, לאחר שחוותה דימום רציני. הרופאה ביצעה אולטראסאונד, וראתה כי יש שק עובר - אך הוא ללא דופק. היא לא רצתה למהר לשלוח אותה להפלה, אז היא קבעה לה תור נוסף לשבוע שלאחר מכן, אז עשתה לה שוב את בדיקת האולטראסאונד, וראתה בשנית שלעובר אין דופק. "היא שלחה אותי להפלה בדחיפות", מסבירה א', שנשלחה לביצוע ההפלה עוד באותו יום. 

לדבריה, היה לה קשה לקבל את זה, והיא ביקשה שיחכו עוד קצת. 

היא קיוותה שאולי רופא אחר שיבדוק אותה יראה משהו אחר, או שאולי אם יבדקו אותה במכשיר אחר - יהיה שינוי כלשהו. "ואז היא אמרה לי משהו שלא אשכח בחיים: 'יכול להיות שתלכי הביתה ותקראי באינטרנט שרופאים שלחו להפלה ובסוף היה תינוק, אבל תדעי לך שזה לא נכון כי אנחנו לא טועים".

לדברי א', דווקא המשפט הזה זעזע אותה עד כדי כך שהיא החליטה לחכות, ועל דעת עצמה קבעה תור לטכנאית אולטראסאונד נוספת. 

שם, למרבה הפלא, גילתה הטכנאית כי ברחמה עובר חי עם דופק, שנמצא בשבוע השמיני. 

השבוע היא ילדה את הללי שלה - נס פרטי שהיא לא מפסיקה להודות עליו. "אני מצטמררת לחשוב שבגלל גאווה מטופשת של רופאה, שאני בטוחה שהיא לא היחידה - כמעט לא היית כאן. אני כותבת את זה כאן גם כדי לפרסם את הנס שלנו אבל בעיקר עבור נשים שעוברות אותו דבר - אל תמהרו להפיל, חכו, תבדקו עוד. הרופאים הם שליחים נאמנים אבל הם לא יודעים הכל.תודה לך ה' יתברך על הריון תוך כדי קורונה שעבר בשלום, על לידת בזק שהסתיימה בנס בלידה רגילה בחדר לידה ועל האוצר הזה ששלחת לנו, שנזכה להיות ראויים לכל השפע הזה. קטונתי מכל החסדים", היא מסכמת בהתרגשות.

תגיות:עוברהפלהחידופק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה