חדשות בריאות

לראשונה מזה חודש: למעלה מ-1,000 נדבקים חדשים ביממה

510 חולי קורונה מאושפזים בבתי חולים ברחבי הארץ, 282 מתוכם במצב קשה. מניין הנפטרים עומד 2,826

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (חמישי), כי אתמול אובחנו 1,069 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה. זו הפעם הראשונה מאז ה-21 באוקטובר שמספר המאומתים היומי חוצה את רף האלף. מספר בדיקות הקורונה הסתכם בלמעלה מ-60 אלף, ושיעור הבדיקות החיוביות עמד על 1.8%.

עוד עולה מהנתונים, כי 9,422 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם 510 מאושפזים. 282 חולים נמצאים במצב קשה, ביניהם 122 מונשמים. מצבם של 63 חולים מוגדר בינוני.

מפרוץ המגפה, אובחנו בישראל 332,317 נשאי קורונה. מניין הנפטרים עומד על 2,826.

דוח שפורסם על ידי מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה קובע, כי בשבועיים האחרונים ניכרת עלייה מתונה אך עקבית יחסית במספר המאומתים החדשים ליממה, בממוצע שבועי. במספר החולים הקשים ניכרת התייצבות בימים האחרונים. מומחי המרכז, המופעל על ידי אמ"ן, צופים כי "בתמונה הכוללת, ובפרט לקראת השבוע הבא, מימוש ההקלות המתוכננות ללא הקפדה יתרה שתלווה אותן (מסכות, ריחוק חברתי, אכיפה וכו') בכלל המגזרים במדינה, צפוי להאיץ את רמת התחלואה".

ועדת השרים לעניין אזור מוגבל החליטה אמש להכריז על שכונות מספר 42 ו-43 בכסייפה, שכונה מספר 1 בחורה והכפר ריינה כאזורים מוגבלים. ההחלטה תיכנס לתוקף החל מהשעה 17:00 ועד יום שלישי באותה שעה. כמו כן, הוחלט להאריך את הסגר בנצרת עד יום שלישי בשעה 8:00, ובעספיא עד שבת ב-8:00.

קבינט הקורונה אישר אמש את הפיילוט לפתיחת הקניונים, במסגרתו ייפתחו החל ממחר 15 קניונים ברחבי הארץ – שישה מתוכם שייכים לשתי הקבוצות הגדולות ביותר, עזריאלי ומליסרון, ותשעה נוספים ייקבעו בהגרלה. התוכנית הניסיונית תימשך עד ה-6 בדצמבר, כשבמהלך תקופה זו יתבצע פיקוח על מילוי הנחיות משרד הבריאות על מנת למנוע מניעת התקהלויות והדבקות. בהתאם לתוצאות הפיילוט, יוחלט מתי ובאיזה אופן יפעלו כלל הקניונים ברחבי הארץ.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה