חדשות בארץ

כ"ץ ונתניהו סיכמו: מסגרת התקציב ל-2021 תוצג ביום שני

שר האוצר ישראל כ"ץ סיכם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי יציג בפניו ביום שני הקרוב את מסגרת התקציב לשנת 2021, במטרה לסיים את הליך העברתו בחודש פברואר. כחול לבן: "תקציב המדינה כבר מוכן ומעוכב מצרכים פוליטיים"

נתניהו וכ"ץ, ארכיון (צילום: פלאש 90)נתניהו וכ"ץ, ארכיון (צילום: פלאש 90)
אא

שר האוצר ישראל כ"ץ סיכם היום (רביעי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי יציג בפניו ביום שני הקרוב את מסגרת התקציב לשנת 2021, יחד עם גורמי המקצוע במשרדו. בנוסף לכך, יציג כ"ץ את חוקי ההסדרים והשינויים המבניים הנלווים לתקציב, אותם מסיימים להכין בימים אלו: "בכך תהליך אישור תקציב 2021 יוצא לדרך", נמסר ממשרד האוצר.

בהודעת המשרד צוין כי "לאחר אישור ראש הממשלה, משרד האוצר יפעל למול גורמי הקואליציה ומשרדי הממשלה השונים, בהם גם משרד המשפטים, כדי לסכם את פרטי התקציב ולהביאו לאישור הממשלה בהקדם. לאחר מכן יפעל משרד האוצר להעביר במהלך חודש פברואר 2021 את אישור התקציב בכנסת".

"השר כ"ץ הבהיר בדיונים הפנימיים כי הוא נחוש לקדם במהירות את תקציב 2021, יחד עם הרפורמות החשובות שמטרתן להבטיח את התאוששות וצמיחת המשק הישראלי בתקופה שלאחר משבר הקורונה, זאת לצד המשך הסיוע לשכירים, העצמאים ובעלי העסקים עד לסיום המשבר".

ההודעה על כוונתם של כ"ץ ונתניהו לפתוח בהליך לאישור תקציב 2021 באה בצל הדרישה של כחול לבן לאשר את התקציב עד ה-23 בדצמבר. גורמים בכחול לבן מסרו בתגובה כי "תקציב המדינה כבר מוכן ומעוכב מצרכים פוליטיים חודשים ארוכים. גרירת הרגליים של נתניהו וכ"ץ היא פיגוע כלכלי באזרחי ישראל במטרה לגרור אותנו לבחירות". עוד הוסיפו, כי "קשישים, נכים, מובטלים ובעלי עסקים פושטי רגל לא צריכים לשלם מחיר על שיקולים אישיים ופוליטיים של ראש ממשלה".

בתגובה לדברים, נמסר מטעמו של כ"ץ כי הוא "קורא לכחול לבן להעדיף את טובת המדינה על פני אינטרסים פוליטיים צרים, ולהצטרף לתהליך העברת התקציב, הרפורמות וחוקי ההסדרים, ובכך למנוע בחירות מיותרות בעיצומו של משבר הקורונה".

תגיות:תקציבכחול לבןישראל כ"ץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה