חדשות יהדות

הגאון רבי יצחק יוסף לנציגי משפחת המלוכה מבחריין: "העם בישראל רוצה שלום"

במסגרת פרויקט של המרכז לסובלנות ודו קיום בין הדתות בבחריין - נפגש היום (ד') הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף עם משלחת ממשפחת המלוכה של בחריין, במלון 'המלך דוד' בירושלים - פגישה שהסתיימה בלחיצת ידיים חמימה ובכבוד הדדי רב, בין המנהיגים הרוחניים של הדתות

אא

במסגרת פרויקט של המרכז לסובלנות ודו קיום בין הדתות בבחריין - נפגש היום (ד') הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף עם משלחת ממשפחת המלוכה של בחריין, במלון 'המלך דוד' בירושלים. 

מי שמוביל את המשלחת הוא שייח' ח'אלד שהוא יו"ר מועצת המנהלים של המרכז בבחריין, ונציגים נוספים מהפרלמנט הבחרייני כמו השייח' סאלח יוסוף איברהים עבדל-עזיז, ונציגת הקהילה היהודית שאף שימשה כשגרירת בחריין בארה"ב בעבר - הודא עזרא נונו. 

"העם בישראל רוצה ומעוניין בשלום בין כלל המדינות במזרח התיכון", כך אמר הגר"י יוסף לחברי המשלחת מבחריין, ואף ביקש משייח' ח'אלד למסור את תודתו האישית למלך בחריין, על כך שקידם את הסכמי השלום עם ישראל. הגר"י יוסף שיבח את תהליך השלום ואת פעולתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארצות הברית, על שקידמו את המהלך - שיוביל לדעתו לצמצום השנאה והאלימות מחד, והגברת הידידות והשלום בינינו לבין מדינות ערביות שכנות מאידך. 

המפגש הסתיים בלחיצת ידיים חמימה, בשיח ידידותי ובהודיה של חברי המשלחת לרב, על הפגישה. 

תגיות:מלוכהגאוןבחרייןיצחק יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה