מעניין

בריטניה: תינוקת ללא עיניים נולדה לאם צעירה

תינוקת ללא עיניים נולדה בבריטניה. ההורים: היא הילדה שלנו, והיא תינוקת משגעת. נעשה כל שנוכל כדי להעניק לה חיים טובים

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

מקרה מצער זה אירע לאחרונה בבריטניה: כבר במהלך בדיקת סקירת המערכות (אולטראסאונד) שעברה, נאמר לדניאל דיוויס בת ה-24, כי התינוקת שברחמה לוקה בתסמונת אנופתלמיה, וכי היא צפויה להיוולד ללא עיניים. "היינו בהלם. מעולם לא שמענו על התסמונת, ואף אחד מחברינו או בני משפחתנו - לא מכיר אותה", משחזרת דיוויס הצעירה, תושבת סאות' ווילס שבבריטניה. 

משפחת דיוויס. למטה: התינוקת דייזימשפחת דיוויס. למטה: התינוקת דייזי

אנופתלומיה (מצב שבו אדם נולד בלי עין אחת או בלי שתי עיניים) היא תסמונת נדירה יחסית, שמתרחשת באחד מכל 10,000 תינוקות (ל"ע). דייזי דיוויס הפעוטה היא אחת מהן - אולם, למרבה הפלא, בני הזוג דיוויס כלל לא נרתעו מהבשורה המרה, ואף סירבו לבצע הפלה - כפי שהוצע להם. "אנשים לא ממש יודעים מה לומר כשהם רואים אותה", הם מסבירים ומוסיפים, "אבל היא הילדה שלנו. היא תינוקת משגעת, ואנחנו לא מתחרטים על כך שלא ביצענו הפלה". עוד הוסיפו ההורים הצעירים והדגישו כי בכוונתם להעניק לדייזי חיים נורמליים ככל האפשר, ולפתוח בפניה אפשרויות כמו שיש לילדים אחרים.

האם יש לרפואה פתרון כלשהו להציע במצב של אנופתלומיה? אז זהו, שבשבועות הקרובים אמורה דייזי לעבור השתלת תותבות עיניים (מסתבר שיש כזה דבר) שישוו לפניה מראה 'אנושי' משהו. כשימלאו לה שנה וחצי, יוחלפו התותבות - בתותבות עיניים חדשות, אולם כך או כך - הן לא יוכלו להקנות לה את יכולת הראייה. 

אנופתלמיה. תסמונת שהלוקה בה נולד ללא עין אחת או ללא שתי עיניים (ר"ל)אנופתלמיה. תסמונת שהלוקה בה נולד ללא עין אחת או ללא שתי עיניים (ר"ל)

 

תגיות:רץ ברשתמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה