חדשות בארץ

גנץ: "הדלפת נסיעת נתניהו לסעודיה – צעד חסר אחריות"

בדברים שנשא בפתח ישיבת סיעת כחול לבן בכנסת, מתח שר הביטחון בני גנץ ביקורת חריפה על הדלפת נסיעתו החשאית של ראש הממשלה נתניהו לסעודיה: "אזרחי ישראל צריכים להיות מוטרדים". בנוגע לבחירות: "לא חושש"

גנץ (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)גנץ (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

(עודכן: 15:24)

שר הביטחון בני גנץ תקף בצהריים (שני) את הפרסומים על נסיעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לסעודיה ופגישתו עם יורש העצר הסעודי, מוחמד בן סלמאן. "הדלפת הטיסה החשאית של ראש הממשלה לסעודיה הינה צעד חסר אחריות. לא כך אני נוהג", אמר בפתח ישיבת סיעת כחול לבן בכנסת.

"אתם יכולים לדמיין לעצמכם כמה דברים חשאיים עשיתי במהלך חיי, כולל בשליחותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו", הוסיף גנץ. "מעולם לא נהגתי כך ומעולם לא אנהג כך, ואני חושב שבהקשר הזה אזרחי מדינת ישראל צריכים להיות מוטרדים".

בנוגע להחלטתו להקים ועדת בדיקה ממשלתית בפרשת הצוללות, אמר גנץ: "לאחר שבחנתי מחדש את נושא הצוללות ועדכנתי את ראש הממשלה, החלטתי להקים ועדת בדיקה ממשלתית לרכש ספינות המגן והצוללות. לכאורה, ראש הממשלה היה צריך להיות מעוניין יותר מכל אדם אחר בהקמת הוועדה. אם, כפי שטוענים הוא ואנשיו, הנושא נסרק במסרקות ברזל ואין בו רבב – הרי שכל אדם אחר המשוכנע בחפותו היה שמח על ההזדמנות להוכיח לעיני כל את צדקתו".

באשר למשבר הפוליטי בין הליכוד וכחול לבן, אמר שר הביטחון: "כולם מדברים על בחירות. אני לא חושש מבחירות – אני פשוט לא חושב שהן הדבר הנדרש למדינת ישראל, ואמשיך לפעול ככל שאוכל למען הממשלה הזאת. מדינת ישראל צריכה ממשלה מתפקדת, מגובה בתקציב ומבוססת על שיתוף פעולה".

גנץ הבהיר, עם זאת, כי "נבוא בשלום לקידומו של תקציב וממשלה מתפקדת, אך נדע להשתמש גם בחרב. אם לא נחזור ומיד למסלול של עשייה למען כלל אזרחי ישראל, לא תהיה ברירה ונצא למערכה מחדש בשדה הבחירות".

תגיות:בני גנץכחול לבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה