סיפורים אישיים

לאה שבת על ההחלמה של אחיה מהקורונה: "כל הזמן התפללנו וברוך השם, קרה לנו נס"

הזמרת לאה שבת מגיבה על הנס שאירע לאחיה, הזמר שלומי שבת - שלאחרונה השתחרר מבית החולים, לאחר שהבריא כליל מהקורונה. "היו ימים שלא הפסקתי לבכות מהפחד ומהלחץ. קרה לנו נס, ברוך השם. המצב שלו לא היה קל, אבל העיקר שזה נגמר טוב. שהוא יצא מהסכנה"

אא

הזמרת לאה שבת מגיבה על הנס שאירע לאחיה, הזמר שלומי שבת - שלאחרונה השתחרר מבית החולים, לאחר שהבריא כליל מהקורונה. 

לדבריה, החלה להיזהר יותר בגלל מה שקרה לשלומי. "כשזה קרוב אליך, אתה מתחיל להבין את המשמעות האמיתית של כל הסיפור הזה. אי אפשר לשים פס כשאתה רואה מול עיניים כמה זה מסוכן. זה לא התפקיד שלי להיות חוכמולוגית. אפילו עם דנה הבת שלי, ההתנהלות קצת השתנתה. לפני כן, דבר ראשון כשהייתי רואה אותה הייתי חייבת לנשק אותה. אבל עכשיו התחלנו להקפיד", היא מספרת בראיון ל'ידיעות אחרונות'. 

עוד ממשיכה שבת ומספרת כי המודעות שלה לנגיף גברה, מאז ששלומי אושפז. "הבנתי שחשוב לקחת אחריות. אני לא רוצה להידבק בגלל שהייתי אדישה ולא דפקתי חשבון. מה זה ייתן לי? ברוך השם שלומי בסדר עכשיו, הוא כבר נמצא בבית. אנחנו מדברים הרבה ואני גם מבקרת אותו, אבל היו ימים של פחד גדול. לא יכולנו לראות אותו בבית החולים, לא נתנו לנו להיכנס. זה היה מאוד קשה. כל הזמן התפללנו, ביקשנו גם מאחרים שיתפללו עליו. היו ימים שלא הפסקתי לבכות מהפחד ומהלחץ. קרה לנו נס, ברוך השם. המצב שלו לא היה קל, אבל העיקר שזה נגמר טוב. שהוא יצא מהסכנה, ושזה מאחורינו", היא מסכמת. 

כזכור, הזמר האהוב שוחרר מבית החולים בילינסון שבו היה מאושפז, ומיד לאחר שחרורו קיים מסיבת עיתונאים וירטואלית שבה סיפר על מצבו ותחושותיו. בתוך דבריו סיפר כי כשהרופאים הגיעו לקחת אותו לטיפול נמרץ, זה היה ליל הושעא רבה - "לילה מאוד חשוב ביהדות, בתורה. זה לילה שמתפללים בו. אמרתי לרופא: 'אני מתחנן לפניך, תן לי רק כמה שעות ובבוקר אלך לטיפול נמרץ'. ואז, כמו באגדות, הרגשתי שעם שלם מתפלל בשבילי. גם שלחו לי סרטונים שמתפללים, ובבוקר הוא הגיע אליי. בשעות האלה שהייתי בודד בחדר - היחידי שראיתי מולי היה בורא עולם, ואיתו דיברתי. שם בעצם הבנתי שאתה כזה קטן. זה לא משנה, כולנו אותו דבר. זה מכניס אותך לפרופורציות. החיים הם אחרת אחרי שאתה מקבל את המחלה המפחידה הזאת", סיכם. 

תגיות:לאה שבתשלומי שבתקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה