סיפורים אישיים

איך זה לגדל שלישיית בנות? אם ישראלית בפוסט שיתוף מרגש

"זה לדעת איפה ממוקמות המעליות משא בקניונים, כי עם עגלה באורך של רכבת - רק לשם ניתן להיכנס": אם ישראלית לשלישייה בשם מאיה עוז סטיינר, חולקת איך זה להיות אמא לשלוש בנות, ומרגשת את הרשת

(תמונת אילוסטרציה: shutterstock)(תמונת אילוסטרציה: shutterstock)
אא

אם ישראלית לשלישייה בשם מאיה עוז סטיינר (באנגלית: Maya Oz Steiner) חולקת איך זה להיות אמא לשלוש בנות, ומרגשת את הרשת. "לכל החמודים עם הילד אחד, תאומים, שניים צמודים וחמוס מנוקד. בואו אספר לכם איך זה לגדל שלישייה: זה לשים לכל אחת לק בצבע אחר כשהן יוצאות מהפגייה, כי לך ולבעלך אין מושג מי זו מי, וזו הדרך היחידה להבדיל ביניהן. 

"זה לבצע רישום מדויק בטבלת אקסל - מי אכלה ומי ישנה מתי. זה קופסה מטרנה ביום, טריליון חיתולים ומגבונים בסיטונאות ישירות מהמפעל. זה לקנות בבלאק פריידי 50 חבילות חיתולים, עד שמתקשרים אלייך מהספק לוודא שלא התבלבלת ורצית בכלל 5, ואז שולחים לך משטח שלם הביתה. 

"זה לדעת איפה ממוקמות המעליות משא בקניונים, כי עם עגלה באורך של רכבת - רק לשם ניתן להיכנס. זה לבוא עם תעודת זהות בכל פעם שאת קונה אקמולי ונובימול, כי לא מוכרים כמויות כאלה לאדם פרטי ואת צריכה להוכיח שיש לך שלישייה. זה להסביר להן שהן לא יכולות לקרוא אחת לשנייה ולשלישית 'מכוערת' כשהן רבות, כי הן זהות. 

"זה להתפלל שתצא לכולן הפתעה שווה בקינדר, כי אחרת אכלת אותה. זה 9 עוגות בכל יומולדת - עוגה לכל ילדה, עם הגן, המשפחה והחברים. זה לעלות לשלוש כיתות א שונות, ולהבין שיש לך נציגות בכל השכבה. זה לדעת שאת שמורה למיליון אנשים בטלפון בתור 'מאיה - שלישייה'. זה להבין שהן מרגישות אחת את השניה את השלישית, ושיש ביניהן קשר שאת לעולם לא תצליחי להבין", היא מסכמת בהתרגשות. 

תגיות:בנותמדהיםגידולשלישייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה