חדשות בארץ

מתיחות בכחול לבן: ניסנקורן יחרים את ישיבת הממשלה

שרים וחברי כנסת בכחול לבן זועמים על ההסכם אליו הגיע היו"ר, בני גנץ, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיו מקורבו הוד בצר ימונה למנכ"ל משרד ראש הממשלה החליפי תמורת מינוי חשב כללי למשרד האוצר

ניסנקורן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ניסנקורן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר המשפטים אבי ניסנקורן צפוי להחרים היום (ראשון) את ישיבת הממשלה השבועית. זאת בעקבות ההסכם אליו הגיע גנץ עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיו ימונה מנכ"ל למשרד ראש הממשלה החילופי תמורת מינוי חשב כללי למשרד האוצר.

על פי הדיווח אמש בחדשות 12, ניסנקורן ושר החוץ גבי אשכנזי לא עודכנו על הסיכום בין גנץ לנתניהו, ונחשפו אליו רק שלשום, לאחר פרסום סדר היום המתוכנן של ישיבת הממשלה. שרים וחברי כנסת בכחול לבן מתחו ביקורת חריפה על גנץ. לדבריהם, הוא נכנע לנתניהו והסכים להסתפק במינויו של מקורבו, הוד בצר, למנכ"ל משרד ראש הממשלה החליפי – מינוי הנחשב לשולי – ולא התעקש על מינויו של עורך הדין שמעון בראון למנכ"ל משרד המשפטים, מינוי אותו מנסה ניסנקורן לקדם במשך חודשים.

מחאתו של ניסנקורן מצטרפת להודעתו אתמול של שר התקשורת יועז הנדל (דרך ארץ) לחברי כחול לבן, כי בכוונתו להיעדר מישיבת הממשלה. לדבריו, סדר היום אינו ענייני והישיבות מיותרות, שכן לא מקדמים בהן נושאים לאומיים כמו תשתיות תקשורת עבור יישובי הפריפריה.

כזכור, כבר בתחילת השבוע שעבר פרסם ירון אברהם בחדשות 12 כי הושגה הסכמה בין הליכוד וכחול לבן, שתאפשר להביא לאישור הממשלה את מינויו של חשב כללי למשרד האוצר בתמורה למינוי מנכ"ל למשרד הממשלה החליפי. בכחול לבן מיהרו להכחיש בתוקף את הידיעה, וטענו כי "לא הושגה כל פשרה בעניין המינויים". אלא שכאמור הדיל המדובר יובא היום לאישור הממשלה.

תגיות:בני גנץהליכודאבי ניסנקורןכחול לבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה