חדשות בריאות

חולה הקורונה שהשתתף בחתונת בנו מחלון המחלקה – שוחרר לביתו

חודש לאחר שהשתתף בחתונת בנו מחלון מחלקת הקורונה בבית החולים הדסה עין כרם, שוחרר לביתו החולה בן ה-56 שמצבו הוגדר קשה מאוד: "ראינו שינוי לטובה כבר מיום החתונה"

  • א' כסלו התשפ"א
האב צופה בחתונה מחלון חדרו בבית החולים (צילום: דוברות הדסה)האב צופה בחתונה מחלון חדרו בבית החולים (צילום: דוברות הדסה)
אא

בחסדי שמיים: חודש לאחר שצוות בית החולים הדסה עין כרם בירושלים ארגן את חתונת בנו מתחת לחלון החדר בו היה מאושפז, שוחרר השבוע לביתו חולה הקורונה שמצבו הוגדר כקשה מאוד.

כזכור, משפחתו של החולה בן ה-56 – המשתייכת לחסידות גור – פנתה לארגון "יד אברהם", הפועל בשיתוף פעולה עם הדסה, וביקשה לאפשר לבן להינשא תחת חלונו של האב. הנהלת בית החולים נענתה לאתגר הוצאתו לפועל של האירוע, יחד עם מנהלי הארגון, שמעון ברוין ובנו חזקי. החופה הועמדה ברחבה שנמצאה מתאימה לכך, מול חלון חדרו של האב במחלקה ג' לחולי קורונה, כדי לאפשר לו להיות נוכח מרחוק ברגע החשוב של המשפחה.

החתונה נערכה בחיק המשפחה הקרובה, תוך הקפדה על נהלי משרד הבריאות. רגעי החופה חוללו התרגשות רבה ביותר בהדסה עין כרם, וזכו לתיעוד ולסיקור נרחב. האב זכה לברכות מן החופה, ואף נופף לחוגגים בידיו ממיטתו.

במחלקת הקורונה מציינים, כי למרות ההידרדרות שחלה במצבו של האב בתקופה שלפני החתונה, הוא החל להתחזק מיד אחריה. "מצבו של החולה היה קשה מאוד, אך מאז יום החתונה, אותה ארגנו בהדסה במהירות למען המשפחה, הוא החל להתייצב ולהשתפר", מספרת נועה רגונס, האחות הראשית במחלקת הקורונה בה אושפז החולה. "הצוות המשיך לטפל בו במסירות עד לשחרור, וכעת הוא ממשיך להתאושש בביתו כשהוא חזק יותר באופן משמעותי".

"ראינו שינוי לטובה כבר מאותו יום", מתארת רגונס, אשר בתוקף תפקידה עקבה אחרי החולה מקרוב והייתה מעורבת בטיפול היומיומי שניתן לו. "משהו בו התעורר בהחלט. האבא החל להשתפר, והצוות עשה כל שביכולתו על מנת לשמר זאת ולקדם אותו. מיום ליום נלחמנו על עוד צעד ועוד שיפור, עד שיכולנו לשחרר אותו לביתו להמשך החלמה ושיקום. לשמחתי הוא כבר נעמד והתהלך מעט, דבר שלא היה יכול לעשות באותם ימים קשים וכולנו שמחנו לשמוע עליו".

בני המשפחה, המתגוררים בערד, מספרים על אושרם הרב בעקבות שתי השמחות שפקדו אותם בהדסה: "החתונה הייתה צעד ראשון בדרך להחלמה, וכעת ב"ה אבא שוחרר ומדי יום רואים שיפור מבחינה רפואית. תודתנו הגדולה לצוות הסיעוד והרפואה במחלקת הקורונה בהדסה עין כרם, שעשה חסד של ממש בעבודה מקצועית לילות כימים, לארגון 'יד אברהם' שסייע לארגן בהצלחה את מעמד החופה בחצר בית החולים, למתנדבים היקרים מטעם ארגון 'יד אברהם' שעמדו לצדו של אבינו במסירות רבה, ולכל מי שהתפלל לרפואתו".

תגיות:חתונהבית החולים הדסהנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה