חדשות בארץ

מלכיאלי וטייב בבית אל: "המדינה צריכה לכבד את המקום שממנו הכל התחיל"

חברי הכנסת של ש"ס, מיכאל מלכיאלי ויוסף טייב, הגיעו לסיור בבית אל, במהלכו בחנו את הבנייה ברחבי היישוב: "מקום היסטורי שבו רואים את הרצף. בית אל צריכה לגדול"

  • כ"ח חשון התשפ"א
מלכיאלי וטייב בבית אל, היום (קרדיט תמונה: דוברות מועצת בית אל)מלכיאלי וטייב בבית אל, היום (קרדיט תמונה: דוברות מועצת בית אל)
אא

יו"ר סיעת ש"ס, מיכאל מלכיאלי, וחברו לסיעה יוסף טייב הגיעו היום (ראשון) לסיור בבית אל, ובחנו את ההתפתחות והבנייה ברחבי היישוב. בין היתר ביקרו השניים באתר "חלום יעקב". לביקורם נלווה ראש מועצת בית אל, שי אלון.

"אני מתרגש לבוא למקום שבו יעקב אבינו חלם על ארץ ישראל השלמה", אמר מלכיאלי. "המדינה צריכה לכבד את המקום שממנו הכל התחיל. אם המקום פה חלילה יהיה מוזנח, אז גם העבר מוזנח וודאי שגם העתיד יהיה מוזנח. אם המקום יהיה מפואר ומושקע – זאת אמירה לדורות הבאים שיש לנו כבוד לאבות האומה".

"אני חושב מה עבר על אבותינו שגרו כאן, ומה היה עובר עליהם אם היו יודעים שיבנו כאן 300 יחידות דיור לזוגות צעירים", הוסיף יו"ר סיעת ש"ס. "פה, לידינו, יש שטח אדמה שאפשר לבנות עליו עוד כמה מאות יחידות דיור. נצטרך לשלב ידיים כדי להביא כמה שיותר מהר לפתרון הבעיה הזאת".

חבר הכנסת טייב הוסיף: "אני יכול לומר כאחד שעלה מצרפת, שאבותינו חלמו במשך אלפי שנים לחזור לארץ ישראל השלמה, ללא מחיצות והבדלים. יש לנו פה את העבר, ההווה ובעזרת השם העתיד. זה מקום היסטורי שבו רואים את הרצף. יש לנו פה עתודות קרקע שכבר אושרו. אנחנו צריכים לשלב כוחות כדי לבנות לא רק את 350 יחידות הדיור. זה לא מספיק, בית אל צריכה לגדול. בעזרת השם נזכה להוביל פה בנייה מאסיבית".

ראש מועצת בית אל אמר: "הביקור הזה הוא ביקור של חברים. אנחנו זוכים להיות כאן באתר הבנייה החדש של 300 יחידות דיור, ובעזרת השם ייבנו 350 יחידות דיור נוספות. מי שיתיישב כאן יזכה להמשיך התיישבות מלפני 2500 שנים, שהתנהלה כאן בקדושה ובטהרה".

תגיות:בית אלמיכאל מלכיאלייוסף טייב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה