חדשות בארץ

"טראמפ – השליח שנשלח להגן על עם ישראל"

איש התקשורת אברי גלעד מתח ביקורת חריפה על האופן בו סיקרו אולפני החדשות בישראל את הפסדו של דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות ארצות הברית: "איפה הכרת הטוב, יא כפויי טובה. בן אדם שינה את עולמכם האסטרטגי ואתם שמחים במפלתו?"

  • כ"ח חשון התשפ"א
טראמפ (תמונה: שאטרסטוק)טראמפ (תמונה: שאטרסטוק)
אא

איש התקשורת אברי גלעד ממשיך להביע את תמיכתו בנשיא ארצות הברית היוצא, דונלד טראמפ, ולמתוח ביקורת נוקבת על החגיגות בתקשורת הישראלית בעקבות נצחונו של ג'ו ביידן.

בטור שפרסם שלשום (שישי) ב"ישראל היום", כתב גלעד: "הנה מלאו ימי השבעה על לכתו של הנשיא טראמפ. אני הייתי באבל, ועדיין אני עצוב ומודאג מאד. את ההגנה שנתן לישראל האיש המוזר הזה איש לא נתן בעבר. ארבע שנים שהאיראנים הרגישו איך אנחנו מרגישים תמיד. רדופים. מה לא עשה בשבילנו זה, הפליא מכות מדויקות ומתוחכמות בכל אויבינו, ועל הדרך שכנע בדרכו אויבים ותיקים שתמו ימי עויינותם, אפשר להתקדם".

גלעד לא חסך ביקורת על טראמפ: "דונלד היה איש קשה לאהוב", כתב. "אבל לי זה לא משנה. מה דמות השליח שנשלח להגן על עם ישראל, ועליי בתוכו, ממש לא אכפת לי. משונות דרכי הבורא. אני גם לא סגור על איך היה המלך הפרסי כורש לבני עמו ולסובביו. העיקר, וכך הוא ייזכר, הוא האיש שאיפשר את שיבת ציון מבבל לפני אלפיים חמש מאות שנה. השאר קצף תחת הגשר, או דימוי אחר לזמניות".

בהמשך דבריו תקף גלעד את התקשורת הישראלית: "כמה שמחה היתה באולפנים בערב בו הוכרז, כחוק או לא, שביידן לקח. איזה חיוכים, אלו מילים של שביעות רצון, של השפלה למפסיד, הקטנה, ביטול. צפיתי ונעצבתי מאד".

"איפה הכרת הטוב, יא כפויי טובה, בן אדם שינה את עולמכם האסטרטגי ואתם שמחים למפלתו? כמה מנותקים מטובת העם שלכם אתם יכולים להיות? באמת באה לכם סוזן רייס העוינת במקום פומפאו רב החסד? זה מה שאתם רוצים, חידוש הלחץ האמריקאי להתקדם במסלול שאין לו סוף טוב? להיות שוב מאוימים על ידי איראן עשירה וחסרת גבולות? החיוכים שלכם, עמיתיי, כאילו אמרו – איזה כיף, הולך להיות יותר קשה בישראל, וזה טוב".

"לך לשלום, מיטיבנו. לשלום – אבל לא לפרס נובל לשלום. אל תחשוב על זה אפילו. אתה לא מהחוגים הרלוונטיים. אבל תדע שאתה אח אמיתי, אח מופרע, אבל אח שטרח, ולא ברח, ואת אויבינו מעך. ואנחנו לא נשכח", חתם גלעד.

תגיות:אברי גלעדדונלד טראמפהתקשורת הישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה