חדשות בריאות

חבר הכנסת מתן כהנא נדבק בנגיף הקורונה

כהנא מסר, כי למעט חום קל הוא מרגיש "בסדר גמור". חבר הכנסת ממפלגת ימינה מצטרף לשורה של שרים וחברי כנסת שנדבקו בנגיף בחודשים האחרונים

כהנא (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)כהנא (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת מתן כהנא (ימינה) הודיע בצהריים (רביעי), כי נדבק בקורונה. "התעוררתי הבוקר עם חום קל", מסר. "נכנסתי לבידוד וביצעתי בדיקת קורונה. כעת קיבלתי את התוצאה, ונמצאתי חיובי לבדיקה".

כהנא ציין, כי "בהמשך היום תבוצע החקירה האפידימיולוגית וכל הגורמים הרלוונטיים יקבלו הודעות כנדרש. למעט חום קל אני מרגיש בסדר גמור, ואמשיך לעבוד מהבידוד בבית. הקפידו על ההנחיות. בריאות לכולם".

שלשום דווח, כי השר לשיתוף פעולה אזורי, אופיר אקוניס, אובחן כחיובי לנגיף. מלשכתו נמסר, כי לאחר שקיבל את תוצאות הבדיקה, נכנס השר מיד לבידוד בביתו: "השר חש בטוב, וממשיך לנהל את ענייני המשרד מביתו".

אקוניס הינו השר החמישי שנדבק בנגיף מאז פרוץ המגפה. קדמו לו השר לשעבר יעקב ליצמן, שנדבק בגל הקורונה הראשון, והשרים רפי פרץ, פנינה תמנו שטה וגילה גמליאל שנדבקו בגל השני. ברשימת נציגי הציבור שאובחנו כחולי קורונה נמצאים גם סגן השר גדי יברקן, חברי הכנסת ינון אזולאי, משה ארבל, משה אבוטבול, סמי אבו שחאדה ואיימן עודה.

על פי נתוני משרד הבריאות, אתמול אובחנו 663 נדבקים חדשים בקורונה. מספר הבדיקות שפוענחו עמד על 40,199 (לא כולל בדיקות חוזרות לאבחון החלמה), ושיעור הבדיקות החיוביות המשיך במגמת הירידה והסתכם ב-1.6%.

8,105 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם 532 מאושפזים בבתי חולים. מצבם של 304 חולים מוגדר קשה, ו-126 מחוברים למכונות הנשמה. 94 חולים נמצאים במצב בינוני.

מפרוץ המגפה אומתו בישראל 320,849 נדבקים, 310,061 מתוכם החלימו. מניין הנפטרים הכולל עומד על 2,683.

בתוך כך, הנהלות משרדי הבריאות של ישראל ואיחוד האמירויות קיימו היום דיון וירטואלי, בו נדונו תחומי שיתוף הפעולה בין המדינות בתחומי רפואת החירום, בריאות דיגיטלית, הגנת סייבר, טכנולוגיות רפואיות ועוד. ממשרד הבריאות נמסר, כי "סוכם על חתימת הסכם שיתוף פעולה, והוקמו קבוצות עבודה משותפות בתחומים השונים. אנו מאמינים ששיתוף הפעולה בין המדינות יתרום רבות לרווחת שני העמים והאזור כולו".

תגיות:נגיף הקורונהמתן כהנא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה