חדשות יהדות

מרגש: לא תאמינו איך הזמר קובי פרץ חגג את יום הולדתו ה-45

הזמר קובי פרץ חגג את יום הולדתו בתפילת שחרית בכותל המערבי, ובקבלת ברכה מהרב שלום ארוש, מבכירי רבני ברסלב

  • כ"ד חשון התשפ"א
קובי פרץ (צילום: דוד כהן / פלאש 90)קובי פרץ (צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

אתמול (שלישי) חגג הזמר קובי פרץ את יום הולדתו ה-45. את יומו הגדול פתח פרץ בתפילת שחרית בכותל המערבי, אליו הגיע יחד עם חברו הטוב רב הסלבס, הרב מרדכי חסידים.

לאחר התפילה עלה פרץ לביתו של רבי שלום ארוש, מבכירי רבני ברסלב, וראש מוסדות 'חוט של חסד'. הרב ארוש בירכו בחום שיזכה לברכה והצלחה.

כידוע, הזמר קובי פרץ מתקרב ליהדות. מזה מספר שנים שהוא שומר שבת, מניח תפילין, ולומד תורה מדי יום.

לאחר מכן, עלה למעונו של רבי שלום ארוש, ראש מוסדות 'חוט של חסד' ומבכירי רבני ברסלב, שבירכו בחום לברכה והצלחה לרגל יום הולדתו שחל היום.

בראיון שהעניק לשדרן עמי מיימון מ'קול ברמה' אמר פרץ: "אין כמו להרגיש קרוב לקדוש ברוך הוא, ולהידבק בבורא עולם. אין עוד מלבדו. שבת אני שומר כבר כמה שנים, ומקפיד על טלית ותפילין כל יום, וגם זכיתי לגרום להרבה יהודים להתחיל ללבוש ציצית".

בראיון למאקו, סיפר פרץ כי הוא פותח את היום שלו בתפילין ובהתייחדות עם הבורא. "כשאני מניח תפילין, אני עם עצמי ועם ה'. מאוד מחובר לבורא עולם ולמסורת", אמר. פרץ התייחס גם לאופן בו הוא מחנך את ילדיו: "חשוב לי שהילדים יגדלו על מסרים כמו 'ואהבת לרעך כמוך', כיבוד אב ואם, מסורת וכיבוד הזולת. חשוב שיידעו לתת, ולא רק לקבל. בכל בוקר, כשאני מניח תפילין - אני מתפלל שיהיו בריאים, שיהיה להם מזל ושיילכו בדרכי צדיקים וישרים".

על השאלה איזה יום בשבוע הוא הכי אוהב, ענה פרץ את התשובה המתבקשת ששישי-שבת זה החלק היותר אהוב עליו שכן זוהי ההזדמנות שלו לבלות זמן איכות עם המשפחה, להנות מבישולי האישה ומהביקור בבית הכנסת, הקידוש וכו'. "אנחנו מאוד אוהבים לארח אצלנו, וגם להתארח. שבת עם המשפחה - זה העונג הכי גדול שיכול להיות". 

כמה כסף הציעו לקובי פרץ כדי שיופיע בשבת? 

תגיות:קובי פרץיום הולדת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה