חדשות בריאות
"מוטציית החורפנים" של דנמרק: הסכנה החדשה של הקורונה?
במשרד הבריאות בודקים, האם ישראלים אזרחים שחזרו מדנמרק נדבקו במוטציה חדשה של נגיף הקורונה שהתגלתה בחורפנים במדינה. בעקבות גילוי המוטציה, החלה דנמרק בהשמדה המונית של חורפנים
- הידברותלמעקב
- כ"ג חשון התשפ"א||עודכן

(קרדיט: כאן חדשות - תאגיד השידור הישראלי)
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



